şimdi bu iç çekilme olayı değil de müzisyenlerde normal olarak ekmek nerede ben orada mantığındalar ki haklılar da. müzikten para kazanmak kolay bir iştir sanılanın aksine. ama metal müzikten kazanmak nereden baksan rüyadır. çünki bir şekilde ülkemizde durum bu. ya pop rock funk blues. işin özü tınısı olan şeyler çalıp bir şekilde geçineceksin, ya bir popcunun arkasına kapağı atıp piyasa yapmaya bakıcaksın, ya da biraz daha cesursan bilgi ve birikim ( herşeyi dinlemek) yapıp ülkede icra edilmeyen aynı zamanda iş yapabilecek şeyler üreteceksin. kimse metal müzikten para kazanmayı, meşhur olmayı beklemesin. dağılan, tarzını değiştiren arkadaşlara da kızmayın. en nihayetinde herkes insan ve öncelik boğazdır diye düşünmekteyim.