dostum sakin ol herşeyden önce. kürt çobanı imiş. bu espriyi yapanı artık ıslak odunla dövüyorlar haberin olsun ;) ayrıca metal kafalı bir adamsın diye bu kadar da aşşağılanmamalı insanlar tenkula falan diyorsun da bak bakiyim şıklarda var mı ? ve ben de bu bahsettiğin isimi tanımıyorum. ömrümün sonuna kadar da tanımayı düşünmüyorum. şimdi senin seviyene inip inşaat metal ustasından banane filan derdim ama dedim ya seviye meselesi. at gözlüğünü çıkartmadan ben sana hiç bir şey anlatamam çünki alıcı bölgelerini kapatmışsın : ). neyse adamım hadi kafanı sallamaya devam et. \m/ ama mümkünse başka müzik ve müziklere bok atmadan!.
25 Ağustos 2009 Salı | Yazan: PlayThatMusic
Orada vurgulamaya çalıştığım espri değildi, gördüklerimi söyledim, benzetmeler arasında en çok yakışan da bu olurdu sanırım bu kadar gereksiz bi insana.. Kaldı ki Tenkula'yı tanımamak sizin kaybınız, tabi beni ilgilendirmez.. Esprilerinizi kendinize saklamanızı, her ne dinliyorsanız hayatınız boyunca onu dinlemeye devam etmenizi ve diğer müzik türleriyle uğraşmamanızı öneriyorum size.. Çünkü ben, siz ve sizin gibilerin yaptığı gibi dinlemediğim ve hakkında bilgimin olmadığı müzik türleri hakkında yorumda bulunmam, önce dinleyip sonra yorumlayın lütfen! Bildiğiniz ve daha önce dinlemiş bulunduğunuz türlere bok atmalısınız ki, (şimdiki gibi) cevaplamaya çalıştıkça o atmaya çabaladığınız boka batmayasınız, saygılar(e artık ne kadar kaldıysa)..