Yorumlar

  • Anket hangi thrash parçası?

    ya şıklardan hangar işte...=) yoksa o liste uzar gider
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    28 Ağustos 2009
  • Anket En iyi Theatre Of Tragedy şarkısı hangisidir?

    Güzel bir anket, lakin, ankette ''On Whom The Moon Doth Shine'' adlı şarkının bulunmamasına üzüldüm. Bence o şarkıyı bir dinleyin, ondan sonra karar verin. Bahsettiğim şarkı 96' çıkışlı albümlerinde bulunur, 8 numaralı bir şarkı...

    Anketteki şarkılardan yola çıkarak kendime bir yön çizmem gerekirse şayet; A Distance There İs derim heralde, şarap'la gerçekten iyi gidiyor. Ama Black As The Devil Painteth ve A Rose For The Dead'i de yabana atamam, hatta diğerlerine de...Theatre of Tragedy'yi gerçekten sevenler için zor bir anket olsa gerek.
    Üye
    amyist
    Tarih
    28 Ağustos 2009
  • Anket Aklınızdan bir türlü çıkmayan Motörhead klasiği ?

    stone dead forever abi...ace of spades hakkında konuşmak zaten anlamsız gibi...
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    28 Ağustos 2009
  • Anket sizce steve vai ile petrucci kapışssa kim yener?

    insanın gitar anlayışı en uç noktalar, hız ''civciv'' gürültü bazlı duygu aktarımı olunca böyle ebleh yorumlar da kaçınılmaz oluyor işte.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    28 Ağustos 2009
  • Anket Theatre of Tragedy'nin hangi dönemi sizce daha güzel ?

    Kesinlikle Liv Kristine'li dönem, neden derseniz de, size ayrıntılı bir açıklama yapabilirim, bir Theatre of Tragedy hayranı olarak...

    95' yılında çıkan ''Theatre of Tragedy'' ve 96' yılında çıkan ''Velvet Darknes They Fear'' adlı gotik metal harikası olan albümlere bakarsak, neden Liv Kristine dediğimi anlarsınız. Ha diyeceksiniz ki ; ''lan Musique ve Assembly'' adlı iğrenç albümlerde de Liv Kristine vardı'' Evet haklısınız, vardı ama, bu albümleri tek başına yapmadı kadın, ki zaten bu grubu asıl mahfeden kişi de Raymond Rohonyi denilen şahıstır. Gerçi kendisi, vakt-i zamanında, enfes şarkılar ve müzikler yapmıştır, yiğidi öldür hakkını yeme misali, ben de ona hakkını veriyorum. Hem zaten Liv Kristine'nin sesi -bana göre- Nell'den çok daha iyi. Her zaman diyorum ; ''Liv'in sesini melekler bile kıskanır, varlarsa eğer...''

    Ama 95' ve 96' tarihli albümlerini iyice bir dinleyin, gerçekten muhteşem şarkılar var o albümlerde. Bir ''Hollow-Hearted, Heart Departed'' var mesela, böyle bir şarkı yoktur yeryüzünde. Liv sesini öyle güzel kullanır ki, hele o ''father'' deyişi, ruhumda tarif edemeyeceğim fırtınalara sebep olur. Harika bir albüm tek kelimeyle. Velvet Darknes They Fear adlı albümlerine değinmek istemiyorum, çünkü başlarsa sabaha kadar yazabilirim, ki vakt-i zamanında ayrıntılı bir incelemede bulunmuştum farklı platformlarda. Bu albüm bana göre Gotik metal, daha doğrusu Gotik müzik adına yapılmış en iyi albümdür. Evet, Gotik metal adına yapılmış tüm albümleri dinlemedim, zaten sizinde, benimde hepsini dinleme gibi bir şansımız yok. Ama bu albüm gibisi olduğunu zannetmiyorum. Sözün özü; Liv Kristine...

    Ah be azizim, daha çok yazardım ama, cidden kollarım yoruldu...
    Üye
    amyist
    Tarih
    28 Ağustos 2009
  • Anket sizce steve vai ile petrucci kapışssa kim yener?

    orumları görünce umutsuz vakaların çoğaldığını birkez dhaa görmüş oldum.
    Özellikle playthatmusic...
    27 Ağustos 2009 Perşembe | Yazan: Jemgiller


    allah allah ? ya sizin gibilere ağız payı vermeyi çok istiyorum. bir gün birinize denk geleceğim ama hanginize hadi hayırlısı. ben yorumumu yaptım, kendi kişisel zevklerim desteği ile. benim sevmediğim dinlemediğim dinlemeyeceğim iki isim. bana hitap etmiyor, çaldıkları şeylerle tatmin olmuyor ruhum ? sanane arkadaşım ? sen neyin umutsuz vakasından bahsediyorsun ? ikisinin de yaptığı müzikleri yapacak kapasiteye sahibim. ilanlarımın en altındakine bakarsan koca bir LİSANS diploması görürsün. ama din-le-mi-yo-rum. Jonny Lang dinlerken bile daha çok kulaklarımın pası siliniyor. var mı itirazın. umutsuz vaka imiş. Küstah !
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    28 Ağustos 2009
  • Üye
    fatosnur
    Tarih
    28 Ağustos 2009
  • Anket Sizce de James Hetfield'ın en iyi vokaller arasında gösterilmesi saçma değil mi?

    James Hetfield öyle bir vokaldir ki, O'nun hakkında böyle bir anketin açılması bile yanlış bence. Kesinlikle metal dünyasına en çok emeği geçmiş olan insanlardan birisidir. Sözleri, besteleri, vokali...
    Üye
    amyist
    Tarih
    28 Ağustos 2009
  • Anket müzik dışında film anketlerinin de yayınlanmasını istiyormusunuz ?

    çok aşırıya kaçmamak şartıyla film anketlerimizin yayınlanmasını istiyoruz bekçi duy sesimizi :D isyan çıkarırız valla :D
    27 Ağustos 2009 Perşembe | Yazan: JigSaW


    aman abi kaçsa ne olur ki. keşke milletçek hep böyle şeyleri aşırıya kaçırabilsek sadece.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    28 Ağustos 2009
  • Anket sizce hangisi

    funda arar ve sertap erener'in parçaları güzel olmuş gayet.
    hafif karamsar pop diyorum ben funda ararın yaptığı müziğe ama güzel örnekler çıkartıyor. gerek benim için üzülme gerek bu yak gel bence hoş şarkılar. sertap zaten bana göre Türkiye'ye fazla gelen bir marka. müziğindeki kullanılan motifler, örgü çok başarılı. vallahi arkalarında çalsam çok fazla eğlenirdim sanırım. özellikle sertap erenerin...
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    28 Ağustos 2009
  • Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    28 Ağustos 2009
  • Anket Metallica'nın en sevdiğiniz parçası?

    Devil's Dance kesinlikle müthiş birşey :)
    Üye
    tezersahan01
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Anket müzik dışında film anketlerinin de yayınlanmasını istiyormusunuz ?

    çok aşırıya kaçmamak şartıyla film anketlerimizin yayınlanmasını istiyoruz bekçi duy sesimizi :D isyan çıkarırız valla :D
    Üye
    JigSaW
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Üye
    baba beni okul
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Anket bir şarkıyı dinlerken şarkıya ayrı bir güzellik katıyor dediğiniz enstrüman hangisi

    katılıyorum. dinamiği çok yüksek bir enstürman dır piyano.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Makale Les Paul :: Yaşayan Klasik

    iyi bir gitarcıysan zaten tremolo çalarsın yavrucuğum : ) les paulları senin gibi böyle ufak şeyleri problem etmeyen insanlar kullanır zaten daha çok.
    27 Ağustos 2009 Perşembe | Yazan: PlayThatMusic


    transpoze.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Makale Les Paul :: Yaşayan Klasik

    iyi bir gitarcıysan zaten tremolo çalarsın yavrucuğum : ) les paulları senin gibi böyle ufak şeyleri problem etmeyen insanlar kullanır zaten daha çok.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Üye
    kill-it
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Anket Burzum dendi mi akla?

    guru gürültü. bu kilise yakmaktır birbirlerini tokatlamaktır diğer grubu katletmeye çalışmaktır hiç girmiyorum bile öeah!.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    27 Ağustos 2009

Anket

OnurBass sorar:
hayat kime güzel
  • koşana
  • düşünene
  • oturana
  • uçana
  • dinleyene
//www.garaj.org