10 Ağustos 2009 Pazartesi | Yazan: -_Elbereth_-
tokio hotel herşey ya görebilmek için neler vermezdim ne veledi onlar dünyanın en iyisiiii:)bayılıyorum ayrıca tom ve billde çok tatlılar pop da yapmıyorlarrr!!!
1 Ekim 2007 Pazartesi | Yazan: fearful_girl
slayer :D , lamb of god :) , death :)
fakat üçü de yok :)
26 Haziran 2009 Cuma | Yazan: kaaaan123
kette niye manga yok ki saçmalık...tabii ki de manga
14 Ağustos 2009 Cuma | Yazan: manga_hayrani