bir dünya var bu tarz grup..sıradan abd li bir grup işte..
5 Ocak 2007 Cuma | Yazan: FUNKY SOUL
çok fena Metallica fanıyım kill'em all olsaydı seçeneklerde kesinlikle ona oyumu verirdim ama bu kadarına çüşş demekten kendimi alamıyorum : )
1 Ağustos 2009 Cumartesi | Yazan: deathvalley
oraya metallica st.anger koysanız bile 1. olur.
22 Ağustos 2009 Cumartesi | Yazan: portugese