güzel yakalamışsın bravo. fakat metallica grubunun sıkması bana kalırsa büyük bir gerçek. müzikten anlamıyorlar mı ? haşa tabi ki anlıyorlar... ama kasmamak lazım be, olmuyor işte bi saatten sonra :) cidden güzel yakalamışsın ofsaytları. şu ''onu bunu dinleyin de müzik görün'' tarzındaki insanlar çok fena herşeyden önce. evet tolga da zaten yazılması gerekenleri yazmış. bana göre onun saydıkları gruplar ki metallicanın hatta black load re load a bok atmaya bile gerek yok. yine bir nebze ama sonrası olmuyor. ben beğenmiyorum diye de herkes'in beğenmemesini beklemek olsa olsa embesilliktir afedersiniz. benim garaj ahalisinden istediğim şey, hatta istek demeyelim buna dilek diyelim. isteyen istediğini dinlesin. karışmayalım, taş atmayalım. 13,14 yaşındaki kardeşlerimiz tokio hotel v.s dinliyor diye yermeyelim bu insanları. 22 yaşında da tokio hotel dinlemeyecek zira. hepimiz belirli yaşlarda muhakkak şimdi bakınca çok abest gelen şeyleri dinlemişizdir. hepimiz müzikle uğraşıyoruz gerek profesyonel anlamda gerek amatör ruhla. bu sebepten dolayı hepimiz belirli bir kimliğe kavuştuk, kimseye şunu bunu dinleyin gibi boş lakırdılara hiç gerek yok. klasik ama mükemmel bir sözle bitirmek gerekirse zevkler ve renkleri tartışmak olsa olsa abestle iştigal'dir.
bol müzikli günlerle. Sevgiler.