Yorumlar

  • Anket Blues-rock dinlermisiniz?

    birşeyin başlangıcı ondan iyi olduğunu göstercek değildir.evet metalin baslaması bu müzik türüyle olmustur belki ama boynuz kulağı gecer misali ele alırsak metal müzik su an dünyanın en teknik müzikleri arasındadır.bunu inkar edebilecek insanlar blues dinlemeyi bile bıraksınlar derim.çünkü müzik onların haddine değildir.

    birşeyin kaynağı olmak onu daha iyi yapmaya yetmez.
    1 Ağustos 2009 Cumartesi | Yazan: dotta


    sen çok fena saçmalamışsın...blues un yanına metal müziğini koyup ona daha teknik demek : ):):).

    arkadaşlar bu kadar yorulmadan diyelim ki herkes istediği şeyi dinlesin. bi programda fahir atakoğlu bence şu tarz veya bu tarz yoktur iyi müzik ve kötü müzik vardır yani her türün iyisi kötüsü vardır demişti. bencede haklıdır. ama bir gerçek vardır ki o da blues un bir kök olmasıdır. çok kolay bir müzik türü olmasına karşın hissetmesi zordur. kelime anlamı olarakta blues hüzün anlamındadır her ne kadar bizim kültürümüzdeki hüzün tonları değişik olsa da, blues dinlerken sanki eğlenceli birşeyden bahsettiğini düşünsekte bazen, bu da missisipi deltasındaki o kara kuru köle abilerimizin ortaya çıkardığı bir akımdır. çok şanslıyız ki onların çektiği çileleri çekmeden bu müziği dinleyebiliyoruz...


    blues müziğinin bahsettiğin kadar kolay oduğu fikirine tamamen karşıyım. evet bascılar için blues kalıpları kolaydır ama önde olan gitarlar için de kolaydır dersem cehenneme giderim herhalde!.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Anket Hayko Cepkin'in Son Albümünü Nasıl Buldunuz?

    bence direk müzigi bıraksın :@
    21 Ağustos 2009 Cuma | Yazan: kill-it


    Direkt.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Anket MetallicA uyelerınden en cok kımı sevıyoruz kardeslerım

    hope lives çaldıklarını yazdıklarını joey jordison bile yazardı demişssin o zaman yazsaydı da metallica gibi sarkılar yapsaydı ( ilk 5 album gibi). Siz su yorumları yaparken sunu anlamıyorsunuz herhalde bu ınsalar rock ve metal tarıhıne damgasını vurmus ınsanlar kırke ezık demissin onun attığı duygusal soloları yaz ondan sonra da kı oyle konusamasssın ama kendınden beklenenı yap ve konus. Sonuçta adamlar neredeyse dunyada herkesce gıtara baslanılan metale rocka baslanılan sarkıları yazmıslar ve sız hala bos bos bok atıyorsunuz bır seyler uretınde Turkıye kalkınsın...
    25 Ağustos 2009 Salı | Yazan: whitewitch


    Türkiye 2. bir metallica faciasını! kaldıramaz. körk ün attığı duygusal solo ? hımm şu kavramı açalım biraz. Duygusallık iyidir hoştur da gitar işleri solo işleri müzik işleri duygu ile yürümüyor şu gerçeği bi kenarı çıkartalım önümüzde dursun. tamam iyi gitarist ona sözümüz yok solo atmasından da dert yanmıyor hope lives. Evet kirk çok ezik bir herif ne kadar materyal izlediysem hepsinde de pasif bir insan kirk hammet. siz de belirtmişsiniz zaten ilk beş albüm diye ki bana kalırsa ilk 4 albümdür metallica!.sen şarkıları oluştur Türkiye de lars dan daha iyi davul yazacak beşyüz tane adam ben sana bulacağım :). iyi ya da kötü bir metallica gerçeği var. bana kalırsa 1988 den sonrası soytarı, çok zorlama ilerleyen, tamamen ''meslek'' sınırları içerisinde işler yapan bir grup var. herkes ölüyor bitiyor buna da anlam veremiyorum. anlam veremesem bile birşey de diyemem tabi ki saygı duymaktan başka elimden başka birşey gelmez.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Anket MetallicA uyelerınden en cok kımı sevıyoruz kardeslerım

    hope lives bence doğruları söylemiş gayet lars konusunda cliff konusunda kirk konusunda demek ki herkes bu gerçeklerden hem fikir. çünki ben de katılıyorum hope lives arkadaşıma. anket sorusunun cevabına gelirsek hiç birini diye bir şık yok. tartışma için yazmıştım esasen ama bunu da belirtmek lazım nacizhane. Dave mustaine diyesim geldi ama o da bu kadar popüler kültürün iti kölesi olup böyle albümlere çalmazdı herhalde.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Anket garaj ahalisinin duyduğu en klişe ve içi boş eleştiri ?

    güzel yakalamışsın bravo. fakat metallica grubunun sıkması bana kalırsa büyük bir gerçek. müzikten anlamıyorlar mı ? haşa tabi ki anlıyorlar... ama kasmamak lazım be, olmuyor işte bi saatten sonra :) cidden güzel yakalamışsın ofsaytları. şu ''onu bunu dinleyin de müzik görün'' tarzındaki insanlar çok fena herşeyden önce. evet tolga da zaten yazılması gerekenleri yazmış. bana göre onun saydıkları gruplar ki metallicanın hatta black load re load a bok atmaya bile gerek yok. yine bir nebze ama sonrası olmuyor. ben beğenmiyorum diye de herkes'in beğenmemesini beklemek olsa olsa embesilliktir afedersiniz. benim garaj ahalisinden istediğim şey, hatta istek demeyelim buna dilek diyelim. isteyen istediğini dinlesin. karışmayalım, taş atmayalım. 13,14 yaşındaki kardeşlerimiz tokio hotel v.s dinliyor diye yermeyelim bu insanları. 22 yaşında da tokio hotel dinlemeyecek zira. hepimiz belirli yaşlarda muhakkak şimdi bakınca çok abest gelen şeyleri dinlemişizdir. hepimiz müzikle uğraşıyoruz gerek profesyonel anlamda gerek amatör ruhla. bu sebepten dolayı hepimiz belirli bir kimliğe kavuştuk, kimseye şunu bunu dinleyin gibi boş lakırdılara hiç gerek yok. klasik ama mükemmel bir sözle bitirmek gerekirse zevkler ve renkleri tartışmak olsa olsa abestle iştigal'dir.

    bol müzikli günlerle. Sevgiler.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Üye
    mültecii
    Tarih
    26 Ağustos 2009
  • Üye
    -byz-
    Tarih
    26 Ağustos 2009
  • Anket Klasik gitar mı elektro gitar mı daha cok emek ister?

    Evet klasiğin de kendine göre ben dahil birçoğumuzun sadece emek vermesinin yetmeyeceği zor teknikleri mevcut.Klasik gitarla ünlenen popçular belli akorları basıyor diye klasik gitar kolay olmuyor.Eşit bence,ikisini de iyi çalmak titiz çalışma ister.
    Üye
    ömür_törpüsü
    Tarih
    26 Ağustos 2009
  • Anket En başarılı thrash metal grubu hangisi

    80'lere çok alştığımızı düşünüyorum slipknot ın yaptığı çok yeni bir tarz bence alışılması zor gelebilir ama bu adamlar bence harbiden iyi
    Üye
    JigSaW
    Tarih
    26 Ağustos 2009
  • Anket sizce steve vai ile petrucci kapışssa kim yener?

    20 Ağustos 2009 Perşembe | Yazan: kill-it


    iki italyan kökenli modacı.mağazalarda bu markalara bolca rastlayabilirsin.
    Üye
    portugese
    Tarih
    26 Ağustos 2009
  • Anket En başarılı thrash metal grubu hangisi

    modern olsun tamam ama modern modern diye modernliğin suyu çıktı.
    Üye
    portugese
    Tarih
    26 Ağustos 2009
  • Anket Slipknot türkiyeye gelse

    siz bu herifleri sırf maskeli diye mi sevmiyosunuz?
    Üye
    JigSaW
    Tarih
    26 Ağustos 2009
  • Anket Metallica hakkında ne düşünüyorsunuz?

    lars ibreyi 56 ya vurdurdu galba bakalım hayırlısı :)
    Üye
    JigSaW
    Tarih
    26 Ağustos 2009
  • Anket death metal gruplarından en çok beğendiğiniz

    bence gojira olmadan olmaz :D iyi kafa sallıyorlar :D
    Üye
    tezersahan01
    Tarih
    26 Ağustos 2009
  • Anket Metallica hakkında ne düşünüyorsunuz?

    o değil de inşallah 10 15 yıl daha konserlere devam ederler :)
    Üye
    tezersahan01
    Tarih
    26 Ağustos 2009
  • Anket Eurovisiona hangi sanatçımız & grubumuz katılmalı?

    kesinlikle ibrahim tatlıses katılmalı
    Üye
    Bryantin
    Tarih
    26 Ağustos 2009
  • Anket Metallica hakkında ne düşünüyorsunuz?

    aynen katılıyorum. acaba aradan bi 20 yıl geçse metallica dinler miyiz hala ? dur ben bunu i anket yapam :D
    Üye
    JigSaW
    Tarih
    26 Ağustos 2009
  • Anket En başarılı thrash metal grubu hangisi

    adamlar thrash metalin yeni ve modern yüzü bence koymak lazım diye düşünüyorum
    Üye
    JigSaW
    Tarih
    26 Ağustos 2009
  • Parça Jimi Hendrix - Little Wing (türkçe Çeviri)

    birçok kişinin coverladığı mükemmel jimi hendrix parçasıdır ama stevie ray vaughan coverı mükemmeldir ..
    Üye
    egemena
    Tarih
    26 Ağustos 2009

Anket

Barky sorar:
En Sevdiğiniz Death Şarkısı?
  • Crystal Mountain
  • Spirit crusher
  • 1000 Eyes
  • Sacrificial
  • Misantrophe
  • the Philosopher
  • Perennial Quest
  • Diğer...
//www.garaj.org