En sevmediğiniz diye sorsam, kişisel beğeniye girerdi. 'Sizce' yazmamış da olsam sizce en kötü şarkısını sormak ayrı bir şey. Örneğin Forsaken'ı severim mesela, ama gayet kötü bir şarkı.
Grup müthiş kaliteli bir grup ama, 3-5 tane de olsa kötü parçaları var sonuçta.