Hiçbi olayı bişeye bağladığımız yok, Pearl Jam falan filan tipi gruplar grunge dediğiniz akımı devam ettirmekte zaten.. He benim dediğim gibi değilse(yani Tenkula'nın ölümü Cobain'den daha az önemliyse) de git bakiim Laihiala gibi boktan bi vokale rağmen yansıtabil o kuzey melankolisini de görelim; ağzı olan konuşuyo, eli olan yazıyo, e olmaz ki bu böyle.. He ille de vokal arıyosanız, Shadows of The Past ve North From Here albümlerinde brutal vokal de yapmıştır Tenkula(hem gitara ek olarak klavye de çalabilmekteydi, neyse evet vokal diyorduk).. Sen git bu kadar yetenekli insanla kürt çobanı kıyasla, töbe töbe, yazık, gerçekten yazık..
17 Ağustos 2009 Pazartesi | Yazan: -_Elbereth_
ben onu demedim arkadaşım,nasıl buldunuz lafı başka anlamlara çekilebilecek bir laf ondan...
22 Ağustos 2009 Cumartesi | Yazan: portugese