pek sanmıyrm ama birr bakımda da gerçek çoluk çoluk elektro klasik veya elektro kullanmakta bizzat sevgili kardeşim bunun en büyük örneğidir.Fakat o benimdi göre göre oldu ufak yaşına rağmen elektro gitar konusunda oldukca hırslı,benim için öncelik vokallik olduğundan sorun yok,Olur veya olmayabilir ama elektro çocuk oyuncağı sanırm=)