Çok ayıp arkadaşım, azıcık düşünün böyle yorumlar yaparken.. Tristania, bu özentilerle kıyaslanamayacak mükemmellikte bir gruptur(bi Pale Enchantress dinle, bi Midwinter Tears dinle, bi Angina dinle, sonra yorumla), en azından Morten Veland ve Vibeke Stene varken öyleydi.. Hatta Mariangela'ya rağmen Einar Moen hala Tristania'yı kurtarabilir diye düşünmekteyim.
Bu ankettekilerle aynı tür müzikle uğraşan ve bunlardan daha iyi Xandria vardır, onunla kıyaslayalım lütfen..
9 Ağustos 2009 Pazar | Yazan: -_Elbereth_-
green day'in boul. of broken dreams klibi nasıl?
Onu bulduğuna dua et sen.
Oha falan oldum ya da kal geldi falan da yazıyor olabilirdi şıklarda...
21 Temmuz 2009 Salı | Yazan: kopilcik