Hayır hayır bunu demiş olamazsın.Blues gibi kaliteli bi tarz ve bunu icra eden sanatçılar asla ve asla ölmez bunu böyle bil.
Albümü dinlemedim ; fakat konusunu biliyorum.Tamam müzik düşüncelerimizi ve duygularımızı dökebileceğimiz birşey ama siyasetin müziğe bu kadar karıştırılmasını kesinlikle doğru bulmuyorum.
3 Ağustos 2009 Pazartesi | Yazan: Metehan_