blues seven bir insan olarak herkes blues sevmek zorunda değildir.müziği çok teknik çalındığı için değil,seni yansıttığı için dinlersin -kusura bakmayın anlatım bozukluğu oldu- :D
bahsettiğin adamların sanki evenesens'ten çok mu farkı var?illa amerikalı olunca mı beğeneceğiz.evenesens'in şarkılarını türkçe'ye çevirdiğinde herhangi bir ibrahim tatlıses şarkısından bile kötü olduğunu göreceksin.