jeremy video klibi yayınlandığında tartışmalara yol açmıştı :) bir çocugun ruh halini yansıtıyor ve klibin sonunda sınıfa gelip herkesin içinde intihar ediyor ..
pull me under iyidir.. as i am iyidir.. endless sacrifice iyidir.. acid rain enstrümanların tekniği açısından iyidir.. bunlarda iyidir.. zaten dream theater iyidir..
sertlik diye bişi olur mu ya oda distortion tonu diğeride distortion tonu.. slayer daha çok hıza dayalı ve parantez içinde hız yazmalıydı.. bana göre en iyisi ve babası metallica..
Ride The Lightning - Metallica.. Ayrıca metallica görünce atlamayın hemen 2 albümü var diye.. reign in blood ve master of puppets en iyi ilk 2 trash albümü diye geçer. bana göre ride the lightning daha iyidir o ayrı..