valla ilk türkiye'ye geldim.sonra müzik marketçiye sordum teoman'ın insanlık halleri albümü nerede diye?o da gösterdi yerini,eyvallah dedim ve bulmuş oldum albümü.
gelsin gelsin ama bazı sapıklara uygun ortam ayarlıcaksa hiç gelmesin:@
6 Ağustos 2009 Perşembe | Yazan: kill-it
kesinlikle gelsin.gelsin de konserinde birkaç hatun kaldırayım
6 Ağustos 2009 Perşembe | Yazan: portugese
Tonunu bırak, görüntü olarakta sert karakterli bir gitar. Saçma bir anket olmuş bence.