clifften sonra jason metallicanın ruhunu koruyacak tek insandı, o da gitti. (bence) rob yeteneklidir belki jasondan da iyidir bilemem ama metallicaya yakışmıyor. daha çok korndur slipknottur böyle gruplara yakışan bir tarzı var. (bence2)
yinede st. angerdan sonra son albümü dinleyince insan bir duygulanıyor "acaba?" diyor konu metallica olunca. kısmet.