öfff hayko ne ya? apaçi gırtlağı diye ben buna derim.harbiden koptum bu yoruma arkadaş tokio hotel dinliyo herhal :)
metal müzikten kurtulmanın tek yolu yaşın ilerlemesi ile yüksek ve sert müziğe olan tahammülün azalmasıdır. Elbette ki kopmak mümkün olmayabilir ama daha dingin çalan müziğe olan ilginiz artar. Opeth sizin için bir ilah değil, arada bir dinlediğiniz eski bir dost olur. İşte o an metal müzik özenti olmaktan çıkar, sadece bir tercih haline gelir. Çünkü özentiliğin en büyük gerekliliği olan amaçsızca sürekli opeth dinlemek yerine arada bir opeth dinlemiş olursunuz.özellikle buna zhuhahaha
not : opeth burda sadece bir örnektir. Vay benim opetime kimse laf diyemez diye ciyaklamayın
şerefsiz abi bunlar...hem metalin icine edip 50 tane kol cıkarıyolar...hem de el altından yapıyolar bu işi... gothic metal, doom metal, black metal...metal müzik bunlarla tanınır oldu...agzına sıçtılar sektörün...Artık gitar çalan insanlara satanist gözüyle bakıyolar bunlar yüzünden...bir sürü genç yetenek aile baskısı yüzünden gitar alamıyo...yok böyle bişey abi...cehennemmiş gothic miş...aq alıcaksın eline bi sopa akşamdan sabaha kadar beyoğlunda dövüceksin bunları yer misin yemez misin!!!helal olsun be! eline sağlık valla :) harbiden bitirdiler heavy metali!!!