üniversiteli gençlerin büyük bir kısmı 'pop' dinlemeyi bırakmayana kadar dünyanın önde gelen 'iyi müzik icracı' ülkelerinin arasına giremicek türkiye.. olmaz..ben karşı kampüse gitmek için okul servisine bindiğimde bu okul servisinin içerisinde demet akalın'ın toz pembesi'nin çaldığına tanık oluyorsam(az sonra tanıklıktan öte, acı da çekicem) ve servisteki aptalların %70'i şarkıya, şarkı sanki büyük ve derin duygular veriyormuş, ruhların dehlizlerine dalıp ışık tutuyormuş ve ruhun bu kıvancını dille dışavurmasına sebep oluyormuş gibi eşlik ediyorlarsa bi cacık olmaz..
değişimin üniversiteli gençlerle başlıyacağına inanan biri olmaktan bu anlarda çıkmak çok yaralıyıcı..
çoğu zaman bu hisse kapıldım ama bu sene buna izin vermicem, karşıya yürümeyi denicem sanırım..
allah cezanızı versin.. o kadar da yol..