Yorumlar

  • Anket sizce hangisi bu yılın bombası?

    ah ahh Ajdar'ım olsaydı hepsini darma duman ederdi..
    yılın değil zaten asrın, hatta big bang'den bu yana dünyaya gelmiş eşsiz bi müzik duayenidir kendisi ama.. bırakmadılar.. o potansiyeli harcamaya kalktılar..
    gel geri, yık gururunu, dön yine sevenlerine..
    Üye
    missofdenial
    Tarih
    12 Ağustos 2009
  • Anket Sonata Arctica'nın En İyi Şarkısı ?

    Sonata Arctica'nın kötü şarkısı olmaz ama arasından,
    "Peacemaker" derim..
    Üye
    missofdenial
    Tarih
    12 Ağustos 2009
  • Anket Garaj da ki anketleri nasıl buluyorsunuz ?

    "tanrı seni kutsasın" diyorum başkada bişey demiyorum..
    Üye
    Berkanz
    Tarih
    12 Ağustos 2009
  • Anket Teoman Tarzi Nedir???

    bence kesinlikle rock yapiyo

    puf..

    teoman libidosunu tatmin edebilmek için, 'pis' , 'aşağı' dürtü ve iç dinamikleri ne diyorsa onu yapıyor.. ve bunu da kesinlikle rockla dışavurmuyor / dışavuramıyor.
    şarkı sözlerini kadınların bacak arasından bir türlü kurtaramayan bi hede'nin yaptığı müziğe rock diyemem, çünkü rock insan ruhunun 'içtenliklerini' tek taraflı değil, çok yönlü olarak ve 'saplantısız' açığa vuran bi müzik türü..
    teoman saplantılı bir beyin, hastalıklı bir ruh..
    evet tiksiniyorum kendisinden.
    Üye
    missofdenial
    Tarih
    12 Ağustos 2009
  • Anket Sizce dünyanın en iyi metal grubu hangisidir?

    savatage.

    Ağzına sağlık :)
    Üye
    Zalimus
    Tarih
    11 Ağustos 2009
  • Anket hangisi?

    Ben de death ile blues arasında kaldım :D
    Üye
    Zalimus
    Tarih
    11 Ağustos 2009
  • Anket Garaj da ki anketleri nasıl buluyorsunuz ?

    beynin hafıza bölümünün damarcıkları arasında madde alışverişlerini hızlandıran omage-3 kimyasalı gibiler..
    oturup buradaki anketleri doldurup doldurup Shakespeare soneleri okuyorum, inanılmaz anlaşılır kılıyorlar.. o kitli ve kapalı kutuların anahtarlarını elinde taşıyormuşcasına.. istediğin zaman açmak senin insiyatifinde.. o gücü yüklüyor yani..
    sonra efendim 12 Angryn Men'i izliyorum.. vallahi o çocuğun suçsuzluğuna dair delilleri Henry Fonda bulmadan ben buluyorum..

    anketler muhteşem.. geneli Ajdar'ı hatırlatıp duruyor bana..
    devam edin sevgili anketörler.. :)
    Üye
    missofdenial
    Tarih
    11 Ağustos 2009
  • Anket En özgün sounda sahip olan müzik grubu sizce hangisi?

    power metalden ---> Sonata Arctica, Altaria..
    senfonik/power metalden ---> Nightwish, Elvenking..
    heavy metalden ---> Savatage, Accept*
    doom metalden ----> anathema.. evet biraz karışık ve rastgele soundları var gibi görünür ama özgündür.. aynı tarzı yapan my diying bride'dan, empyrium'dan, saturnus'tan, Macbeth'den pekala ayıredebilirsiniz..
    progressive metalden ----> A perfect circle..

    ama bir tane mi istemiş ki benden anket..
    evet bir tane istemiş..
    'Kamelot' diyorum o halde..

    hayır hayır Orphaned Land..

    hay allah kararsız kaldım ya..
    Ajdar olsun hadi :)
    ondan özgünü olamaz elbet.
    şimdi ilkin onu demediğim için üzülücem..
    off psikolojik sorunlar yaşıyorum..

    ayrıca
    galatasaraylıyım :)
    Üye
    missofdenial
    Tarih
    11 Ağustos 2009

Anket

Beatallica sorar:
En iyi ara solo sizce hangisi?
  • Master Of Puppets
  • Sweet Child O'Mine
  • Comfortably Numb
  • Suicide And Redemption
  • As I Am
  • November Rain
//www.garaj.org