Genellikle toplumumuz albumleri internetten indirdiği için(ben dahil) albüm kaliteleride bir o kadar berbat oluyor. Çilekeş'in son albümünü net'e dağıtan her kimse ona bir temiz sövmek istiyorum. Herneyse yeni albüm biraz progressive'e kaçmış gibime geldi. Çok hoş olmuş, zaten sahne performanslarıda çok iyiydi, çok kaliteli bulduğum bir gruptur. Benim içinde "akrep" bir başkadır..