burak özışık kim ? ağustos ayında nerde söyleyecek şarkıyı ? ne pis reklamdır bu anketler banane lan ne seslendirirse seslendirsin. burak özışık bence ajdar okusun hacı
üstüne gitmeyin lan çocuğun, çocuğum sen de niye araştırmıyorsun , google diye bişey var , yaz iki cümle zırt diye herşey önünde, hep beleşçi bu yeni nesil. ben de 50 yaşındayım ya o yüzden böyle yorumlar yazıyorum
tamam arkaşlar teşekkür ederim verdiğiniz cevaplar için yani ama bu kadar ezmenize gerek yoktu olabilir insanız hepimiz bundan çok daha saçma konularda açılıyo bence benim açtığım çokta saçma diğil ama yinede verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim