Hayko Cepkin'i severim ama;
1- yaptığı brutal değil scream vokaldir.
2- clean vokali daha iyi scream vokali ofsayt malesef.
Ben brutali dani filth ve hayko sayesinde öğrendim bu sitede..Bunların sayesinde geliştirdim vokal tekniğimi Şu anda çok fazla brutalim.. Bence 21.yy Türkiyesi'nde brutalin tek temsilicisidir Hayko..
Ve Şunuda unutmayın hayko klavyeci değil BRUTALCİDİR....
7 Ağustos 2009 Cuma | Yazan: derin
Saçmalamışsın dostum. Adam ilk albümünü evde kaydedip piyasaya çıkarmıştır, klavye bilgisi üstündür hatta bir ara Episode 13 adlı black metal grubunda da klavye çalmıştır, Türkiyede parmakla sayılabilcek klavyecilerdendir. Vokal yapıyorum demişsin ama " Hayko Cepkin 21. yüzyıl Türkiye'sinde brutalin tek temsilcisidir" diyorsan bu işi hiç bilmiyorsun ya da daha müzik dinlememişsin demektir.
Ha bu arada Dani Filth'de scream vokaldir.