Yorumlar

  • Anket Adana'da hangi stüdyo iyi ?

    90'larda basamak vardı sadece a.m.m. ile birlikte.
    damla'nın yerini tutamaz ama ankette adı geçenler..
    Üye
    abilityenemy
    Tarih
    9 Ağustos 2009
  • Anket Robert Trujillo mu Jason Newstead mi?

    Jason 'ın geri vokalleri olmadan olmuyor.
    Üye
    goshmania
    Tarih
    9 Ağustos 2009
  • Anket En iyi oyun müziği

    riders on t.storm-THE DOORS.
    Üye
    halimi_sorma
    Tarih
    9 Ağustos 2009
  • Anket Pearl Jam'in en iyi şarkısı?

    farklı ve kaliteli grup.anket iyiydi ama çok kısıtlamışsın
    Üye
    halimi_sorma
    Tarih
    9 Ağustos 2009
  • Anket progressive müzik deyince akla gelen grup?

    bilemediniz doğru yanıt tool'du..
    Üye
    halimi_sorma
    Tarih
    9 Ağustos 2009
  • Anket Hangisi?

    demir demirkan ın kafası çalışıyor ama metin türkcan dan gitarda daha iyi değil.Metin türkcan da çok iyi değil ama demir demirkan dan daha iyi..
    Üye
    halimi_sorma
    Tarih
    9 Ağustos 2009
  • Anket Hayko Cepkin in brutal vakali sizce nasıl ?

    Hayko Cepkin'i severim ama;
    1- yaptığı brutal değil scream vokaldir.
    2- clean vokali daha iyi scream vokali ofsayt malesef.

    Ben brutali dani filth ve hayko sayesinde öğrendim bu sitede..Bunların sayesinde geliştirdim vokal tekniğimi Şu anda çok fazla brutalim.. Bence 21.yy Türkiyesi'nde brutalin tek temsilicisidir Hayko..
    Ve Şunuda unutmayın hayko klavyeci değil BRUTALCİDİR....
    7 Ağustos 2009 Cuma | Yazan: derin


    Saçmalamışsın dostum. Adam ilk albümünü evde kaydedip piyasaya çıkarmıştır, klavye bilgisi üstündür hatta bir ara Episode 13 adlı black metal grubunda da klavye çalmıştır, Türkiyede parmakla sayılabilcek klavyecilerdendir. Vokal yapıyorum demişsin ama " Hayko Cepkin 21. yüzyıl Türkiye'sinde brutalin tek temsilcisidir" diyorsan bu işi hiç bilmiyorsun ya da daha müzik dinlememişsin demektir.
    Ha bu arada Dani Filth'de scream vokaldir.
    Üye
    11th_hour
    Tarih
    9 Ağustos 2009
  • Anket En iyi HIM şarkısı?

    wicked game chris isaak şarkısıdır. him'inki cover'dır.
    Üye
    hope_lives
    Tarih
    9 Ağustos 2009

Anket

Aberfa sorar:
nightwish\'in en sevdiğiniz parçası hangisi?
  • tutankhamen
  • endless forms most beautiful
  • ever dream
  • planet hell
  • elan
  • while your lips are still red
  • storytime
  • amaranth
//www.garaj.org