bu anketi yapan arkadaşı tanıyorum :) tabi ki tristania
5 Ağustos 2009 Çarşamba | Yazan: iced_earth91
Çok ayıp arkadaşım, azıcık düşünün böyle yorumlar yaparken.. Tristania, bu özentilerle kıyaslanamayacak mükemmellikte bir gruptur(bi Pale Enchantress dinle, bi Midwinter Tears dinle, bi Angina dinle, sonra yorumla), en azından Morten Veland ve Vibeke Stene varken öyleydi.. Hatta Mariangela'ya rağmen Einar Moen hala Tristania'yı kurtarabilir diye düşünmekteyim.
Bu ankettekilerle aynı tür müzikle uğraşan ve bunlardan daha iyi Xandria vardır, onunla kıyaslayalım lütfen..