burada herkes kendi yorumunu yazıyor sen nasıl kendi görüşlerini yazdıysan ben de kendiminkileri yazıyorum bir başkası da kendininkileri yazıyor..
buraya yazılanlar adı üstünde "
yorum". benim yorumum böyle, ister
ezik derim ister
ilah derim kimse karışamaz, bu benim görüşümdür.
ayrıca
ortada doğru olan birşey var demek ki herkes ezberden konuşur gibi aynı şeyi söylüyor. (bu da benim kişisel görüşümdür sonra alınganlık yapmasın bazı
sazanlar)