hep aynı herkesin ezbere yaptığı eleştiriler . kendinize ait yorumunuz ve fikirleriniz varsa paylaşın . yıllardır sadece müzik yapan birine ezik diyebilmek ne kadar ucuz olmuş
garaj üyeleri youtube da videoların altına yorum yapan seviyesiz insanlara benzemesin !