iyide işte sonuçta dream theater da petrucci babada metallica coverlıyorlar,portnoy grubu toparlarken larsı örnek aldığını söylüyor bi röportajda,ya steve harris kardeşim,konuyla alakası yok ama durum böyle.son zamanlarda bazı insanlar metallicaya bok atmayı marifet sanıyorlar,bu konuda herkesin bir fikri olabilir ama gerçekte neyin en iyi olduğunu kim bilebilirki.yalnızca insanların seçimlerine saygı gösterin lütfen.