Leviathan katılıyorum sana.. Zaten insan bi tarzı niye sever? Kendi duygularına hitab ettiği için sever..Metal tarzının adı bence metal olmamalıymış...Herneyse,,metal müziğin yaygın olmasının sebebi çok geniş bir tarz olması...Kendi içinde 14e filan ayrılıyo..