Lars bu grubun en itici insanı kesinlikle..
Dave Mustaine gibi bir insanın gruptan gönderilmesine sebep olan adamdan ne beklersin ki.. çaldıklarını, yazdıklarını
Joey(Jordison) bile yazardı..
Cliff Burton her ne kadar ilahlaştırmamak gerekse de ilah'a yakın bir mertebede idi rahmetli.. "
metallica burton ile birlikte ruhunu da kaybetti.o asla black album veya load'un çıkmasına izin vermezdi" demiş
Lars.. bu adam müzisyenliğinin ötesinde paraya tamah etmemesi ve eşsiz kalitede bir insan olmasıyla bilinir zaten..
Kirk desen eziğin önde gideni :) suya sabuna dokunmaz.. sesi soluğu çıkmaz..
James abisinin yazdıklarını çalar..
James "frontman asıl olunur?" sorusunun cevabı.. Bu yaşta hala seyirciyle bu diyalog, bu enerji.. eli öpülesi..