harika bir parça herkes dinlemeli. Eski albümünden olmasına rağmen bence çok güzel...
26 Mayıs 2006 Cuma | Yazan: büyük_vampir
bencede aşk şarkısı özellikle çok iyi tanıdığın ama uzaktaki bi sevgili için yazılmış gibi duruyor. En azından bende buraktığı anlam bu ve kesinlikle aşk şarkısı olduğu konusunda ısrarlıyım her ne kadar arkadaşlar aşk şarkısı olmadığını düşünselerde.Şarkının muhteşemliğne zaten denicek söz yok metal dinlemeyenleri bile kendine hayran bırakmıştır.kimileride özellikle yeni nesil gençlik metallica dinlemeye nothing else matters la başlamıştır :)
30 Temmuz 2009 Perşembe | Yazan: manyak_kedi