Evet saygıdeğer dinleyiciler bir kez daha bir metallica faciasıyla karşınızdayız.
Bu sefer ben bile ne diyeceğimi bilemiyorum uyanmak istiyorum.
Halaa black albüm thrash diye direten anketöre mi laf söylersiiiiin , 2. şıkkı işaretleyen 22 kişiye mi laf söylersiiin.
Konuyu uzmanlara bırakıyorum artık.