Şıklardan mxr dışında..diğerleriyle m.muff'ı kıyaslarsak...daha sert...daha kaliteli tonlar açısından bence muff açıkara ezer...ama mxr'ı dinlemedim..ancak çok sağlam bir marka olduğunu..randy rhoads'ın kullandığını da biliyorum...
bence..garaj insanı mantıklı düşünüp michael jackson'ı seçecektir...çünkü diğerlerine bakınca bir devri sonlandırdığını söyleyemeyiz...ama michael jackson pop müziği insana sevdiren pop müziğin lideriydi...hoş o ölmeden öncede o bir devir sonlanmıştı...castın timbırleyk'ler falan yerleşti piyasaya...en azından müziğini devam ettiriyordu...şimdi o da bitti...rip
bu anketleri ne yapıcaz ya..bari müzik topluluğu falan deseydin de bülent ortaçgil barış manço gibi üstadları koysaydın da duydun mu bunları acaba...yalın ne ya,yazık valla
Dave grohl dür.bence nirvananın mahalle grupluğundan uluslararası grup olmasında ki en büyük etkendir.kurt cobaini çok büyütmemek lazım zaten dave grohl geldiğinde patlama yaptı nirvana ondan önce yoktu