Yorumlar

  • Anket Björk'ün size göre en özel ve güzel şarkısı?

    Pagan Poetry bana göre özel ama joga çok güzel. Hepsi ayrı güzel gerçi...
    Üye
    L desu
    Tarih
    23 Temmuz 2009
  • Anket hanisini daha çok seversiniz?

    Zeki Müren ve Müzeyyen Senar.. ayrım yapamam gelmiş geçmiş en büyük sanatçılardan ikisi..
    Üye
    aress
    Tarih
    22 Temmuz 2009
  • Anket System of a Down'un Hypnotize albümünden favori parçanız ?

    bu arada bu konuda asıl olarak bilgi aldığım ve bana kitap öneren, bu konunun uzmanlarından biri olan Sakarya Üni. den Doç. Dr. Enis Şahin---> http://web.sakarya.edu.tr/~esahin/
    Üye
    aress
    Tarih
    22 Temmuz 2009
  • Anket Led Zeppelin'in son türkiye konseri ve cebinizde tam bilet parası var.O parayı konsere harcar mıydın

    sen ne diyosun ya :D laptopu teminat gösterip yine para bulurdum :D
    Üye
    NeGüZeL_İsTnbL
    Tarih
    22 Temmuz 2009
  • Anket Les Claypool vokalini nasıl tarif edersiniz?

    vokali ilginç ayrı ama öyle baslar çalarken normalde insan ağzını açamaz :D
    Üye
    Fighters
    Tarih
    22 Temmuz 2009
  • Anket System of a Down'un Hypnotize albümünden favori parçanız ?

    Bazı arkadaşlar soykırım lafı kullanmışlar bu hiç hoş değil.. Doğu karadenizlisin ama tarihini bilmiyor veya tam anlamıyla araştırmıyorsun... Arkadaşım soykırım diye bahsettiğin olaya değinmek istiyorum.

    Ben fen edebiyat fakültesi fizik bölümünde okuyorum ve tarih bölümünde okuyan çok tanıdığım insan ve hoca vardır.. Bu hocalardan bazıları osmanlı arşivlerine girer sürekli ve bu bahsettiğin sözde soykırımla ilgili kitap ve makaleleri olmuş hocalar var.. Onlarla muhabbet ettim bu konuda ve kitaplarını da okudum.

    Soykırım dediğin olay bir milleti kasti olarak köklerini yok etmek ve o milletten bir fert bırakmamaktır.. Bu ilkeye dayanarak bir milleti yok etmeye kalkarsan soykırım olur ama bizim yaptığımız bu değildi.. Hınçak ve taşnak adında iki ermeni grup kışkırması tarafından gelişmiş olaylardır. Bu grupların kurucuları fransada yetişmiş zengin ermeni ailelerinin çocukları.. Ülkemiz işgal altında iken Ermenistan Fransanın desteği ile bağımsızlığını ilan eder ve hınçak, taşnak militanları ordaki türk, kürt vs (ermeni olmayan) ailelere karşı sürekli saldırılar düzenlerler ve birçok aileyi katlederler ( bulunan toplu mezarların çoğu türk mezarlarıdır)..Bu süre zarfında TBMM den bir karar çıkar ordaki ermenileri suriye ye sürmek.. Meclis bu kararı yanlış hatırlamıyorsam Ağustos ayında alır ve Aralık ayında kararı yerine getirir( bu kadar beklemelerinin nedeni bilinmiyor).. Askerler tarafından toplu bir sürgün gerçekleştirilir bu arada da Bu hınçak, Taşnak militanları yakalanır ve idam edilir. Sürgün zarfında hastalıktan ölen, askerlere karşı direniş yapıpta öldürülen ermeniler olmuştur.. Türk askerlerinden bazılara ermenilere kötü davrandığından idam edilmiştir.. Eğer ki burda soykırım yapılmışsa istanbul bursa vs gibi yerlerde yaşayan ermeniler niçin katledilmemiş soykırım olması için vatandaki bütün o milletten insanların öldürülmüş olması gerekirdi.. Bu yüzden bahsettiğimiz konu soykırım değildir...

    İkinci olarak bu e-milliyetçilik muhabbetine hiç anlam veremedim.Yani fikir sahibi insanlar fikirlerini her ortamda savunabilirler bu internettede olabilir doğaldır.. ve de milliyetçilikle faşizm ayrı konulardır dikkatinizi çekerim yaptığımız bu savunmayı faşizm olarak nitelendirmişsiniz milliyetçiliğin sağ veya sol görüşü olmaz.. Milletini, bayrağını, halkını seven insana milliyetçi denir.. ATATÜRK, Deniz Gezmiş vs insanlarda milliyetçiydi bu vatan bu halk için savaştılar..

    Ulu önder Atatürk "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!" sözünü boşuna dememiş.. Elin japonu çinlisi Amerikaya gittiğinde Ben Amerikalıyım demesini biliyor da biz Türküz dediğimizde mi faşist oluyoruz.. Atatürk bu milleti birlik beraberlik içinde tutabilmek için o sözü söylemiş bu vatanda yaşayan herkes Türküm desin ki birlik beraberlik olsun istemiş... Burdan yola çıkarak milletin ulusun ne olursa olsun ister Kürt ister Laz ister Çerkez ister Ermeni ne olursan ol vatanını ülkeni bayrağını savunn...

    Biraz uzun bir yazı oldu kusura bakmayın...
    Üye
    aress
    Tarih
    22 Temmuz 2009
  • Anket Hangi solo daha yarmış?

    Jonas Brothers dinleyin solo neymiş görün ufkunuz açılsın.
    Üye
    Kentclub
    Tarih
    22 Temmuz 2009
  • Anket Sizce bütün tiki ve özenti insanlar metal dinlese, siz yine dinlemeye devam eder miydiniz?

    çoğu insan bir özentiyle başlar zaten metal müziğe. ben doğuştan metalciyim diyen olsa olsa hıncal uluçtur.
    17 Temmuz 2009 Cuma | Yazan: nickimason

    Değildir. Rony Österlund'dır, haklıdır. xD Ek$i sözlük formatıyla konuşmayınızdır.
    Üye
    -_Elbereth_-
    Tarih
    22 Temmuz 2009
  • Demo Perhaps - Leyla Ali

    kayıt biraz sıkıntılı bazen peak yapıyor sanırım cok kuvvetli bir kompresörden geçmiş bütün miks ama yorum samimi ve ses çok başarılı. tebrik ederim. yeni demoları bekliyoruz :)
    Üye
    kutay__
    Tarih
    22 Temmuz 2009
  • Anket Sizce bütün tiki ve özenti insanlar metal dinlese, siz yine dinlemeye devam eder miydiniz?

    Tamam, sorun değil. İkisi de aynı müzik kategorisinde örneklerden yola çıkalım: Özentilerin CoF dinlemesi benim Tristania ya da Sirenia dinlememe engel değil, olmayacak da. Her müzik türünde 1-2 özenti grubu vardır ve "tiki" dedikleriniz metal dinlemez, onları dinler. Zaten asıl özenti sırf başkası dinliyor diye dinlemeyi bırakandır.
    Üye
    -_Elbereth_-
    Tarih
    22 Temmuz 2009
  • Anket hangi festival sizce daha iyi?

    Unirock imiş.. Salak ben, Let's Open Air için gitmedim, o da iptal oldu ya... Neyse artık, bu yaz da ot gibi bilgisayar başında pineklemek varmış.. Seneye bi hayalim gerçekleşiyo galiba, Tuska inşallah.. xD
    Üye
    -_Elbereth_-
    Tarih
    22 Temmuz 2009
  • Anket Cryptal Darkness dinler misiniz?

    Ukalalık yapmayın arkadaşım, Mtv'nin kimlere/nelere ödül verdiğini de biliyoruz.
    Üye
    -_Elbereth_-
    Tarih
    22 Temmuz 2009
  • Parça Empyrium - Dying Brokenhearted

    nekadar keder dolu gitar bile ağlıyo
    Üye
    fieldy_16
    Tarih
    22 Temmuz 2009
  • Anket Nirvana dinler misiniz?

    sonuna kadar foo fighters.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    22 Temmuz 2009

Anket

gemiadami sorar:
'70'ler deyince akla gelen ilk grup?
  • camel
  • eloy
  • emerson lake & palmer
  • gentle giant
  • jethro tull
  • king crimson
  • yes
  • rush
//www.garaj.org