Onların dinlerken gerçek bir metal dinleyicisinin aldığı hazzı almadığı konusunda hepimiz hemfikirsek hiç sorun olmaz. Hayatta sırf o varlıklar yüzünden uzak kalmaya çalıştığımız şeyler oluyor tabii...Ama metali bırakmak; onlar yaşadığı için bizim yaşamak istemememiz gibi bir şey olur. Belki abartılı gelmiştir ama "Müziksiz bir hayat hatadır.(Nietzsche)" demiş adam. Ne de süper demiş.
Mükemmel bir şarkı..
Theatre Of Tragedy 'nin en güzel şarkısı bence
sadece şarkının ortasındaki diyalog için bile dinlenebilir..
4 Ocak 2007 Perşembe | Yazan: judgement13
Eski ingilizce anlamak,çevirmek imkansızlaşıyor yahu.Hadi thy,thou,thee bi yere kadar da bu grup komple aşmış olayı.O yüzden gerçekten teşekkürlr çeviri için :)