Yorumlar

  • Anket Hangi türe dayalı thrash grubu size daha yakın ?

    Thrash'in amacına bakacak olursak tabii ki ("Karakteristik olarak hız ve agresiflik ön plandadır.") enstrüman ve içerik derim ben.
    Üye
    zeLp
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Anket Metal nedir sorusuna vereceğiniz cevap??

    biçim ve form olarak ele alınması daha doğru, çünkü brutal vokalle aşk şarkısı yapan da metal müzik oluyor, "war for territory" diyen sepultura da. yani içerik olarak tanım yaparsam çok insanın kalbi kırılır, huzuru kaçar ondan korkuyorum. ama içerik olarak da bir tanım yapmak elzem tabii ki..

    Metal dışındaki müzik türlerinden hangisi bu kadar benimsenmiş ve hatta hayat felsefesi haline dönüştürülmüştür ki? Bunun sebebi tamamıyla içeriğidir.
    Bana kalırsa Metali iki şekilde de tanımlayabiliriz fakat sorana göre...Ben Metal denilince içimde kopan fırtınaları, Metal hakkında bildikleri(zannettikleri) "Satanist işi(:F), ölesiye gürültü, haykırma, kafa sallama" olan bir kişiye anlatacak değilim tabii ki...
    Müziksel açıdan yaptığın açıklamalar iyiydi. Bir de içerik tanımı yap muhterem Leviathan :D. İnsanlığın adam gibi yorumlara ihtiyacı var.
    Üye
    zeLp
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Anket kolbastı?

    Karadeniz yöresine ait *çok uzun zamandır* oynanan, şu son yıl ieçrisinde b*ku çıkarılmış bir oyun. Karadenizli olmasam tamamen saçmalık olduğunu düşünmem aşırı doğal olurdu. Şimdilerde ayaklarını yerden kesip saçma şekilde ileri geri oynatan ve o gerizekalı yeni nesil müzikle kıçını oynatabilen herkes kolbastıcı oluyor. Ne büyük kazanç ülkemiz için yahu...
    Üye
    zeLp
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Anket Güle oynaya başladığınız stüdyoda canınızı sıkmayı başarması olası şey?

    gitarın telinin atması, "ulan yeni takmıştım ben bunu" gibi bir bahaneyle karşılaşılması
    Üye
    _FaLaGaR_
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Anket kolbastı?

    Dansların yüzkarası.
    Üye
    sunmoon_13
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Anket en iyi türk grup hangisi

    ben emre aydın grubunu dinleyen kızlardan nefret ediyorum.niye bilmiyorum:D:D
    Üye
    DarkArmy
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Anket muhammed suiçmez desem?

    o da nesi, kimin fesi, bune lan dien lerden http://www.myspace.com/necrophagistde adresinden stabwound u dinlemelerini bizzat rica ediyorum.
    Üye
    DarkArmy
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Anket muhammed suiçmez desem?

    soru zamirinden turşu yapacağınıza, araştırın biraz.
    Yazan: goradnik

    hah hahahaha daha ne denirki süper abi.
    Üye
    DarkArmy
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Anket En iyi "Norwegian Black Metal" gurubu?

    lan bıt bıt bıt yazıyorsunuzda kaç kere dimmu borgir, kaç kere cradle of filth, kaç kere marduk dinlediniz. bilmiyorsan yazma bilenler yazsın,sende bak. ayrıca arkadaşlar burayı punk kerhanesi sandı başlığı değiştir Absence788.
    Üye
    DarkArmy
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Üye
    DarkArmy
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Anket kursa gitmeden gitar ögrenlir mi ???

    bence kurslu daha iyi olur eğer bu işin temelini iyi oluşturmak istiyorsan ama ben sadece evde uğraşıp öğrenmeye çalışcam diyorsan yazık olur eğitim şart çünkü yarın bir gün birisi sana bu nota ne dediğinde böm böm bakarsın
    ! Yazan:dağlar_bağlar
    muhammed suiçmez kendisi öğrenmiştir.eminim notaların yerini biliyor.
    Üye
    DarkArmy
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Üye
    büyük sormlulk
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Anket Anathema'nın hangi şarkısı daha iyidir ?

    angelica da güzel ama one last goodbye önde götürür
    Üye
    büyük sormlulk
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Anket Bu yıl rock coke 2009 hangi grubu görmek isterdiniz

    mezarından kalkıp gelmesini çok isterdim elvis presleynin gerçekten :D:D
    Üye
    migrant
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Anket Çalınması en zor ve en çok zaman isteyen hangisi?

    Ben 6 Yıldır Gitar Çalıyorum Ve Gayetde İyiyim.. Belkide Ondandrı Gitarı zor Bi Alet Olarak Görmüyorum.. Keman Hep zor Oldu Benim İçin..
    Üye
    Conrad66
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Parça Pearl Jam - Black

    Söylemeyecektim, ne kadar ısrar etse de.Elime tutuşturdu viskileri bir, iki, üç.. derken yalvardı ".. çık söyle, ağlamayacağım söz ne olur söyle.." çıktım.Söyledim.Ağladı gene, rimellerimi kalitesiz, gözyaşlarımı fazla kestiremedim.Lanet olası karaoke.. Özür dilerim bebek..

    ..I know you'll be a star
    In somebody else's sky, but why
    Why, why can't it be, why can't it be mine..
    Üye
    sema_trnty
    Tarih
    20 Temmuz 2009
  • Anket Son zamanların en yenilikçi grubu?

    80ler elbette..80'lerin hard rock, klasik rock şarkıları en keyif verici şarkılardır bana göre.
    Üye
    -DarLeen-
    Tarih
    20 Temmuz 2009

Anket

irfancan sorar:
sizce queen' e progressive metal diyebilir miyiz ?
  • diyebiliriz diye düşünüyorum
  • diyemeyiz diye düşünüyorum
  • hiç dinlemedim
  • kendi türünde iyiler başkalarına gerek yok
//www.garaj.org