biçim ve form olarak ele alınması daha doğru, çünkü brutal vokalle aşk şarkısı yapan da metal müzik oluyor, "war for territory" diyen sepultura da. yani içerik olarak tanım yaparsam çok insanın kalbi kırılır, huzuru kaçar ondan korkuyorum. ama içerik olarak da bir tanım yapmak elzem tabii ki..
soru zamirinden turşu yapacağınıza, araştırın biraz.Yazan: goradnik
bence kurslu daha iyi olur eğer bu işin temelini iyi oluşturmak istiyorsan ama ben sadece evde uğraşıp öğrenmeye çalışcam diyorsan yazık olur eğitim şart çünkü yarın bir gün birisi sana bu nota ne dediğinde böm böm bakarsın! Yazan:dağlar_bağlar