Bu ne ya. Bunlar konser veremez ki.Ancak gösteri yaparlar,gösteri(ş) meraklılarına da güzel bir şov patlatırlar ama o kadar yani ötesi yok.Konser profesyonellerin ve müzik severlerin işidir,bu soytarıların değil! :))
dostum benim ya güzel anket ama cevap veremedim..marlboro,les paul,şapkası ve guns n roses ın gitaristi olması(eskide olsa) yazdığı sololar,bulduğu riffler,inanılmaz özgün bir gitarist..yani fazla bir yorum yapmaya gerek yok onun ismi Slash çünkü ;)