Yorumlar

  • Parça Pentagram - 1000 In The Eastland (Türkçe Çeviri)

    çok da kasmayın, türkçe düşünülüp ingilizce yazılan bir şarkıyı tekrar türkçeye çevirmeye ne gerek var? zaten olay en baştan yanlış, türkçe düşünüp ingilizce söz yazmada. hoş severim bu şarkıyı ama, fazla deşmeye gerek de yok. çağrı'nın müziği işte:)
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    16 Temmuz 2009
  • Parça Thirteen Senses - Do No Wrong

    arkadaki elektro sololar işi bitiriyor..
    kesinlikle mükemmel.. *
    Üye
    water_girl
    Tarih
    16 Temmuz 2009
  • Anket Teoman'ın 'İnsanlık Halleri' albümünden en çok hangi şarkıyı beğendiniz?

    kapayın çenenizide adam gibi bi teomanımız var onuda harcamayın, fahişe denilince aklınıza direk cinsellik geliyorsa siz azmışsınız kardeşim
    Üye
    The Tyrannize
    Tarih
    16 Temmuz 2009
  • Anket Hangi albüm?

    Ayrıca tarafsız olunmalı bence.
    Aynı grubun iki albümü de ne oluyor?
    Üye
    kopilcik
    Tarih
    16 Temmuz 2009
  • Anket Disturbed grubunun hangi şarkısı daha iyi?

    liberate ve land of confusion'ın özel yerleri var bende... çünkü tek bildiklerim onlar...
    Üye
    HellYea
    Tarih
    16 Temmuz 2009
  • Anket En iyi "Head" hangisidir?

    Motörhead sağlam ama Diamondhead de süper :D am i eviiiiil? yes i am!!
    Üye
    HellYea
    Tarih
    16 Temmuz 2009
  • Üye
    LoungceAct
    Tarih
    16 Temmuz 2009
  • Üye
    HellYea
    Tarih
    16 Temmuz 2009
  • Makale Dream Theater Temmuz 2009 Konser Sonrası

    Aldığım duyumlara göre Cynic'in performansı Dream Theater'dan çok daha iyiymiş. Bunu kaçırdığıma çok üzülüyorum..
    Üye
    insane_im
    Tarih
    16 Temmuz 2009
  • Anket hangisi favoriniz?

    rammstein derim ben kesinlikle ...
    Üye
    çöpçü
    Tarih
    16 Temmuz 2009
  • Anket hangi rock grubu eurovision'a çıksın

    ya allah aşkına türkiyede rock grubu yok nedir arkadaşlar?? onbinlerce grup var amatör ya da profesyonel.madem yok o zaman siz çıkın da sizin kendı deyiminizle rock grubu oluşturun .
    Üye
    çöpçü
    Tarih
    16 Temmuz 2009
  • Anket Deep Purple Denince

    soldier of fortune,burn ,woman from tokyo, kısaca tüm parçaları geliyor diyebilirim =)
    Üye
    çöpçü
    Tarih
    16 Temmuz 2009
  • Parça Pentagram - 1000 In The Eastland (Türkçe Çeviri)

    çeviriyi okuduğumda bişeyler yerine oturmuyo gibi geldi bana, bende tekrar bi gözatmaya karar verdim. kendi çevirim aşağıda.ama güzel bi düşünce bence bu çevirinin yapılması.zaten java kodalayabilen bi yazılımcıdan da bu beklenirdi;)

    Cold in the night , my mind freezin //Gecenin soğuğunda, beynim donuyor
    Why do they fool me , how disgracin //Neden beni aptal yerine koyuyolar, ne kadar utanç verici
    Meaningles war , no one can leave it //Anlamsız savaş, kimse bunu terkedemiyor
    Why do they live on the people bleedin //Neden insan kanında yaşıyorlar

    Hiding this truth we kill the peace man //İnsanlığın barışını öldürdüğümüz gerçeği saklanıyor
    Pray for these thousands in the eastland... //Doğudaki binlercesi için dua et

    Lie on the ground I'll still be thinkin //Uzanmış yere hala düşünüyorum
    How they accept this life in true sin //Gerçek günahlar içinde bu hayatı nasıl kabullendiklerini
    Unreal's the peace , that we still believe in //Hala gerçekte olmayan barışa inanıyoruz
    I hear this sound of madness growin //Büyüyen çılgınlığın sesini duyuyorum

    Fighting with hatred feeds the rich men //Nefretle savaşmak zengin adamı besler
    Pray for these thousands in the eastland... //Doğudaki binlercesi için dua et
    Üye
    xne35
    Tarih
    15 Temmuz 2009
  • Demo The Day That Never Comes (Metallica cover) - Rusty Dagger

    link patlak arkadaşlar... dinlemek isteyenler http://www.myspace.com/daggerrusty adresinden dinleyebilir.. teşekkürler...
    Üye
    masterofheavy
    Tarih
    15 Temmuz 2009
  • Anket Bakırköy'ün en iyi stüdyosu?

    EXE de güzeldir ama südyo park gerçekten iyi bi stüdyo
    Üye
    Hennessy
    Tarih
    15 Temmuz 2009
  • Anket Burak Özışık`ı tanıyor musunuz?

    facebookta ismini hala aklımdan çıkaramadığım bir grup açılmıştı sanıyorum bu adam için..
    :))
    Üye
    water_girl
    Tarih
    15 Temmuz 2009

Anket

hasanbasri sorar:
aşağıdaki metal gruplarımızdan hangisini hiç duymadınız?
  • anoreki
  • baht
  • kranthor
  • gürz
  • heretic soul
//www.garaj.org