Bu listede kesinlikle dikkat edilmesi gereken tek bir grup var o da Avenged Sevenfold.
Çok başarılı adamlar ya.Müthiş müzisyenler bir kere.
İlk gördüğümde 'gitaristin tipe bak muhahaha' diye tepki vermiştim.Tabi sonra baktım onun attığı pantera-walk solosunu gördüm D: Ayrıca seize the day solosu hayatımda duyduğum en duygulu sololardandır.
Gruba benim gibi ilk başta ön yargılı yaklaşan fakat sonradan dinlemeye karar verenler için birkaç şarkı önermek gerekirse:
Unholly Confessions,beast and the harlot(introsu inanılmazdır),afterlife,dear god,scream ve özellikle pantera-walk coverına bakılmalı...