Yorumlar

  • Anket Hangisiyle daha çok karşılaştınız ?

    13 Temmuz 2009 Pazartesi | Yazan: _FaLaGaR_


    asıl ben sana aynı soruyu sormak istiyorum
    13 Temmuz 2009 Pazartesi | Yazan: portugese


    Ben sadece kendi fikrimi söyledim anket hakkında, kimseyi savunuyor filan değilim. Bazı şeyler yanlış anlaşılmış bence, anlaşılmaya da devam ediliyor ki böyle ombudsmanlar, hak savunucuları filan çıkıyor ortaya.
    Üye
    _FaLaGaR_
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Anket Roger Waters deyince?

    egosunun kurbanı olmuş dahidir kendileri...grubu final cut dan sonra ayırarak iyi de yapmıştır kanımca; çünkü devam etselerdi radio kaos ve amused to death albumlerini pink floyd ismi altinda dinler ağlardık ne oldu gül gibi gruba diyerekten
    Üye
    eloi
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Parça Placebo - Devil In The Details

    sözü eklerken bi yanlışlık olmuş power mind değil,pal o'mine olacaktı.
    Üye
    eclipse09
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Anket Hangisiyle daha çok karşılaştınız ?

    13 Temmuz 2009 Pazartesi | Yazan: _FaLaGaR_


    asıl ben sana aynı soruyu sormak istiyorum
    Üye
    portugese
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Anket Hangisiyle daha çok karşılaştınız ?

    Tamam arkadaşlar Falagar denen arkadaş haklı.
    Bize dokunmayan yılan bin yaşasın deyip bırakmalıyız olayı.Bu kadar basit.
    Sonra böyle anketler çoğalsın,millet birbirni ezmeye kalksın.
    Ama şıklarda kendimizle ilgili birşey görene kadar hiçbirşey dememeliyiz.Kimseyi savunmamalıyız.
    Cık cık.Çok ayıp.
    13 Temmuz 2009 Pazartesi | Yazan: kopilcik



    Herkesin kendi ağzı var sanırım savunma yapacak. Sen avukat mısın, yoksa ombudsman filan mısın, ben orayı anlamadım ?
    Üye
    _FaLaGaR_
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Anket "İşte rock vokali budur!" dediğiniz kişi içlerinden hangisi ?

    yalnız bir tane de jim morrison diyen olmamış, bravo valla.
    Üye
    _FaLaGaR_
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Anket Djinn Stylo

    Eh, genç kuşağın Türkçe yazım konusunda titizlendiğini görmek güzel, çünkü ben de bir eğitimci olarak bu sorundan şikayetçiyim (Tıp ve dişhekimliği fakültesi öğrencilerinin yazılı kağıdında "bi" sözcüğünü görünce dayanamıyorum).
    Ayrıca "baya" değil, "bayağı"... "epey" veya "oldukça" derseniz daha bile iyi olur bence...
    Üye
    barrios
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Anket "İşte rock vokali budur!" dediğiniz kişi içlerinden hangisi ?

    Robert Plant!.. başka ne olabilir a dostlaaaaar...
    Üye
    zhr
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Anket Son zamanların en yenilikçi grubu?

    Bu arada Qzgur e de bir lafım olacak.
    Profiline baktım da dinlediğin müziklerde grindcore,metalcore cart curt metalin günümüzde çıkmış ne kadar alt türü varsa dinliyorsun.
    Bu nasıl 'old school' olmaktır ayıptır sorması?
    Üye
    kopilcik
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Anket Son zamanların en yenilikçi grubu?

    Bu listede kesinlikle dikkat edilmesi gereken tek bir grup var o da Avenged Sevenfold.
    Çok başarılı adamlar ya.Müthiş müzisyenler bir kere.
    İlk gördüğümde 'gitaristin tipe bak muhahaha' diye tepki vermiştim.Tabi sonra baktım onun attığı pantera-walk solosunu gördüm D: Ayrıca seize the day solosu hayatımda duyduğum en duygulu sololardandır.
    Gruba benim gibi ilk başta ön yargılı yaklaşan fakat sonradan dinlemeye karar verenler için birkaç şarkı önermek gerekirse:
    Unholly Confessions,beast and the harlot(introsu inanılmazdır),afterlife,dear god,scream ve özellikle pantera-walk coverına bakılmalı...
    Üye
    kopilcik
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Anket Hangisiyle daha çok karşılaştınız ?

    Tamam arkadaşlar Falagar denen arkadaş haklı.
    Bize dokunmayan yılan bin yaşasın deyip bırakmalıyız olayı.Bu kadar basit.
    Sonra böyle anketler çoğalsın,millet birbirni ezmeye kalksın.
    Ama şıklarda kendimizle ilgili birşey görene kadar hiçbirşey dememeliyiz.Kimseyi savunmamalıyız.
    Cık cık.Çok ayıp.
    Üye
    kopilcik
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Anket Elektro gitarda "en çok" önem verdiğiniz ?

    bende ekmek kızartma makinesini çok özenti buluyorum. sobanın üstünde yap işte...

    Bomba yorummuş harbiden =D
    Üye
    kopilcik
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Anket en iyi türk grup hangisi

    Geçenlerde girdiğim bir alışveriş mağazasında zorunlu olarak yalın dinlemeye maruz bırakıldım.Yani sonuçta orda çalan müziği değiştiremiyorsunuz o an.
    Ben de sana duyduğum o berbat şarkıyı armağan ediyorum sayın anketör.
    'ah be karrrdeşim başına ne geldi?'
    Üye
    kopilcik
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Üye
    metaldaima
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Anket Teoman'ın 'İnsanlık Halleri' albümünden en çok hangi şarkıyı beğendiniz?

    Bir kişi; hangi sanatçı FAHİŞE şarkısıyla hit acaba? diye birşey yazmış..

    şarkıdan bir parça;

    sordum, niye sattın diye yoksulluğunu?
    dedi, elimdeki sadece oydu

    niye sattın vücudunu?
    daha mı kötü, dedi, satmaktan ruhumu?

    burada bir cinsellik gören varmı? yoksa bir hayat kadınının anlaşılması güç dünyasını mı gözler önüne seriyor? bunu düşünüp şarkı hakkında yorum yaparsanız daha adil olabilir. Bildiğiniz gibi piyasada " ..... güvenen şöyle gelsin " sözleri geçen parçalar yapan kişiler de var..


    Haklısın arkadaşım ama ne yapacaksın. Herkes anlamak istediği gibi anlıyor.
    Üye
    Darkwizard
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Üye
    disasdrum
    Tarih
    13 Temmuz 2009
  • Anket Hangi solo ??

    raining blood ı niye aldığını anlamadım çünkü şarkıda solo yok. sadece "gürültü" diye geçen bir bölüm var ... söylediklerin arasında da november rain :)
    Üye
    kaaaan123
    Tarih
    13 Temmuz 2009

Anket

hasanbasri sorar:
aşağıdaki metal gruplarımızdan hangisini hiç duymadınız?
  • anoreki
  • baht
  • kranthor
  • gürz
  • heretic soul
//www.garaj.org