onlar için konsere gitmek değil, onlar benim odama konser vermeye gelse tekme tokat kovalarım :D :D
5 Temmuz 2009 Pazar | Yazan: SeRTouCh
arkadaşım herkes kendine göre iyidir,mesela senden daha iyi enstürman çalan bir insanın sana artistlik yapmaya hakkı var mıdır?
11 Temmuz 2009 Cumartesi | Yazan: portugese