Yorumlar

  • Anket Hangisi ?

    yaşar..
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    12 Temmuz 2009
  • Anket Elektro gitarda "en çok" önem verdiğiniz ?

    kesinlikle ağaç ve manyetiktir....ben kataloglarda akçaağaç diye geçen epiphone les paul special 2 adlı gitarın içini açtım şok oldum...sunta bile değil bildiğin kontraplak tahtaları birleştirip gitar yapmışlar...rezalet...gittim herkesin dalga geçtiği cort aldım gitar süper herkese tavsiye ederim g260
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    12 Temmuz 2009
  • Anket Blues-rock dinlermisiniz?

    playthatmusic kardeşim kesinlikle katılıyorum...git istersen kafa salla tabut dinle ama abi müzik o kadar da göreceli bir şey değil ya...kafa sallayıp sadece ritme uymaya biz müzik demiyoruz ya...bir de çıkıp müzik dinliyorum demezler mi gıcık oluyorum...üç beş serserinin yaptığı salaklık ne zamandır müzik oluyo ya...
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    12 Temmuz 2009
  • Anket Cryptal Darkness dinler misiniz?

    yani ankete bak...sen kalkıp mtvden yüzlerce ödül alan albümün arasına 3-5 tane salağın yaptığı albümleri koyuyosun...allah aşkına kurtarın şu masterla justice'ı ordan...
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    12 Temmuz 2009
  • Anket Hangi türe dayalı thrash grubu size daha yakın ?

    salak bi anket...nothing else matters çoğu yerde enstrumantel haliyle bilinir...
    7 Temmuz 2009 Salı | Yazan: furkanmacit


    kusura bakma da ankete laf sokarken biraz sen o duruma düşmüşsün gibi olmuş
    Üye
    steveharris
    Tarih
    12 Temmuz 2009
  • Anket 2000li yıllarda metal ve rock müziğin içinin boşaltıldığını düşünüyor musun?

    abi metal bi müzik türü..hatta çok yanlış bi şekilde bunu "sert müzik" sanıyolar ya...
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    12 Temmuz 2009
  • Anket 2000li yıllarda metal ve rock müziğin içinin boşaltıldığını düşünüyor musun?

    şerefsiz abi bunlar...hem metalin icine edip 50 tane kol cıkarıyolar...hem de el altından yapıyolar bu işi... gothic metal, doom metal, black metal...metal müzik bunlarla tanınır oldu...agzına sıçtılar sektörün...Artık gitar çalan insanlara satanist gözüyle bakıyolar bunlar yüzünden...bir sürü genç yetenek aile baskısı yüzünden gitar alamıyo...yok böyle bişey abi...cehennemmiş gothic miş...aq alıcaksın eline bi sopa akşamdan sabaha kadar beyoğlunda dövüceksin bunları yer misin yemez misin!!!
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    12 Temmuz 2009
  • Anket Slash'in En Sevdiginiz Solosu

    sweet child on mind ne lan??:D:D of mine olmasın o...
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    12 Temmuz 2009
  • Anket Günde kaç saatinizi GaRaJ'da geçiriyorsunuz?

    4 Temmuz 2009 Cumartesi | Yazan: QzqüR


    kafan güzel mi arkadaşım?
    Üye
    portugese
    Tarih
    11 Temmuz 2009
  • Anket Bu yıl rock coke 2009 hangi grubu görmek isterdiniz

    ben şahsen him'i görmek isterdim.ne güzel hatun kaldırmaya giderdim oraya
    Üye
    portugese
    Tarih
    11 Temmuz 2009
  • Anket Hangisiyle daha çok karşılaştınız ?

    10 Temmuz 2009 Cuma | Yazan: _FaLaGaR_


    arkadaşım herkes kendine göre iyidir,mesela senden daha iyi enstürman çalan bir insanın sana artistlik yapmaya hakkı var mıdır?
    Üye
    portugese
    Tarih
    11 Temmuz 2009
  • Anket ölümüyle bir devri sonlandıran ve bir daha yerine birini koyamayacağımız efsane ?

    belki bir devri sonlandırmadı ama o sanki müzik yapmak için doğmuş.. o içten o özgün yorumuyla geriye bir tek albümünü bizlere bırakmış, beste ve sözleriyle hayranlarını büyülemiş, üstelik thom yorke, chris cornell ve sebastian bach gibi isimlerin kendisinden esinlenmesini sağlamış ancak aramızdan çok erken ayrılmış isim.
    seçeneklerde olmasada benim tercihim her zaman,

    Jeff Buckley.
    Üye
    nkys
    Tarih
    11 Temmuz 2009
  • Anket 2000li yıllarda metal ve rock müziğin içinin boşaltıldığını düşünüyor musun?

    Var ama duyulmuyorlar.
    Rastlantı eseri internette albümlerini bulduğum gruplar var.Ama haklarında internette nerdeyse hiçbir bilgi yok-özellikle Türkçe sitelerde-
    Belli ki ya underground kalmayı seçmişler ya da özellikle günümüzde görülen kalite-popülerlik ters orantısına yenik düşmüşler.
    Üye
    kopilcik
    Tarih
    11 Temmuz 2009
  • Anket Rock ve rap müziklerden sizce hangisi daha ilgi çekicidir?

    hatta son şıkkı sayma da sondan 2. ve 3. şıklar zaten birbirinin aynısı.
    furkan biz anlamayız böyle şeylerden.adam anketi dolgun göstermek istemiş belli ki.mutlaka bizden daha iyi biliyordur.
    asıl ilginç olan nokta bu değil zaten.
    asıl ilginç olan bu anketler kontolden geçip bize sunuluyor !!!
    Üye
    kopilcik
    Tarih
    11 Temmuz 2009
  • Anket Hangisiyle daha çok karşılaştınız ?

    Hayır yaa olamaz.
    Lütfen yanlış anlamış olmak istiyorum lütfen yaa yanlış anlamış olmak istiyorum.
    Nasıl bir mantıktır bu ya? Yani şöyle mi:
    Bu arkadaş bu anketi yapacak ve bu anketi gören o anketin içinde kastedilen kişiler de bundan bir ders çıkaracak yani aşağılamayla hiç alakası yok tamamen iyi niyetle yapılmış.
    Gülmek istiyorum.Evet yapacam.
    Üye
    kopilcik
    Tarih
    11 Temmuz 2009
  • Anket Madonna'nın en çok beğendiğiniz albümü ?

    madonna pop müziğin tartışmasız kraliçesi bence :)) kimse onun tahtına oturamaz çünkü o farklı ve yeri ayrı olan bi kadın ne L.gaga nede hande yener hiç biri madonnanın bi eti budu edemez (((:
    Üye
    küçük_şeytan52
    Tarih
    11 Temmuz 2009
  • Anket Türkçe Müzik çalar mısın diyen zihniyete ne cevap vermeli?

    aslında türkçe müzik diyolar genelde çünkü bu tarz insanlar ismail yk , salim , cankan vs dinledikleri için bu isimleri malesef ve ne yazıkki türkçe müzik olarak genelleştirmişlerdir.bu tarz insanlar genelde Allah belanı versin ,yar gitme , alo aşkım susma vb şarkıları dinlemeyi seviyolar o yüzdende genel olarak allah belanı versin çalarmısın dmek yerine türkçe müzik çalarmısın? :) ama bazı radyo istasyonlarındada şu slogana rastlamak mümkün "türkçe müziğin kalbi"
    Üye
    küçük_şeytan52
    Tarih
    11 Temmuz 2009
  • Anket Judas Priest'in son albümü Angel of Retribution?

    judas priest ti pop veya anadolu rock gibi müzikleri dinleyenlerin bilmemesini bi nevi normal karşılıyorum ama böyle bi sitede bu kadar çok bilmeyenin olması ohaaa denilecek türden ve gerçekten rahatsız edici.benim metalle yeni tanıştığım zamanlardaki ilk dinlediğim gruplardan biri judas ve bilmeyn için büyük bi eksiklik.judas metal müziğin en iyi isimlerindendir hatta bu metal takı deri siyah kıyafetleride (öyle hatırlıyorum iron maiden da olabilir) metalcilerin tutkusu haline getiren ve yaşam tarzlarına ekleyenlerdir.hatta ilk metal takılar ve deri siyah kostümler eşliğinde çıktıkları konserdende kesitler izlemiştim...hatta bazı gençlerin o dönemde heavy dinleyerek kendinden geçtikleri snrada intihar ettikleride bilinir bunada judas priest in müziğinin sebebiyet verdiği düşünülmüştü vakti zamanında
    Üye
    küçük_şeytan52
    Tarih
    11 Temmuz 2009

Anket

EverythingEnds sorar:
Garajdaki anketler sizce nasıl ?
  • iyi
  • saçma
  • kötü
  • hiç olmasa daha iyi
//www.garaj.org