kesinlikle ağaç ve manyetiktir....ben kataloglarda akçaağaç diye geçen epiphone les paul special 2 adlı gitarın içini açtım şok oldum...sunta bile değil bildiğin kontraplak tahtaları birleştirip gitar yapmışlar...rezalet...gittim herkesin dalga geçtiği cort aldım gitar süper herkese tavsiye ederim g260
playthatmusic kardeşim kesinlikle katılıyorum...git istersen kafa salla tabut dinle ama abi müzik o kadar da göreceli bir şey değil ya...kafa sallayıp sadece ritme uymaya biz müzik demiyoruz ya...bir de çıkıp müzik dinliyorum demezler mi gıcık oluyorum...üç beş serserinin yaptığı salaklık ne zamandır müzik oluyo ya...
yani ankete bak...sen kalkıp mtvden yüzlerce ödül alan albümün arasına 3-5 tane salağın yaptığı albümleri koyuyosun...allah aşkına kurtarın şu masterla justice'ı ordan...
şerefsiz abi bunlar...hem metalin icine edip 50 tane kol cıkarıyolar...hem de el altından yapıyolar bu işi... gothic metal, doom metal, black metal...metal müzik bunlarla tanınır oldu...agzına sıçtılar sektörün...Artık gitar çalan insanlara satanist gözüyle bakıyolar bunlar yüzünden...bir sürü genç yetenek aile baskısı yüzünden gitar alamıyo...yok böyle bişey abi...cehennemmiş gothic miş...aq alıcaksın eline bi sopa akşamdan sabaha kadar beyoğlunda dövüceksin bunları yer misin yemez misin!!!
belki bir devri sonlandırmadı ama o sanki müzik yapmak için doğmuş.. o içten o özgün yorumuyla geriye bir tek albümünü bizlere bırakmış, beste ve sözleriyle hayranlarını büyülemiş, üstelik thom yorke, chris cornell ve sebastian bach gibi isimlerin kendisinden esinlenmesini sağlamış ancak aramızdan çok erken ayrılmış isim.
seçeneklerde olmasada benim tercihim her zaman,
Var ama duyulmuyorlar.
Rastlantı eseri internette albümlerini bulduğum gruplar var.Ama haklarında internette nerdeyse hiçbir bilgi yok-özellikle Türkçe sitelerde-
Belli ki ya underground kalmayı seçmişler ya da özellikle günümüzde görülen kalite-popülerlik ters orantısına yenik düşmüşler.
hatta son şıkkı sayma da sondan 2. ve 3. şıklar zaten birbirinin aynısı.
furkan biz anlamayız böyle şeylerden.adam anketi dolgun göstermek istemiş belli ki.mutlaka bizden daha iyi biliyordur.
asıl ilginç olan nokta bu değil zaten.
asıl ilginç olan bu anketler kontolden geçip bize sunuluyor !!!
Hayır yaa olamaz.
Lütfen yanlış anlamış olmak istiyorum lütfen yaa yanlış anlamış olmak istiyorum.
Nasıl bir mantıktır bu ya? Yani şöyle mi:
Bu arkadaş bu anketi yapacak ve bu anketi gören o anketin içinde kastedilen kişiler de bundan bir ders çıkaracak yani aşağılamayla hiç alakası yok tamamen iyi niyetle yapılmış.
Gülmek istiyorum.Evet yapacam.
madonna pop müziğin tartışmasız kraliçesi bence :)) kimse onun tahtına oturamaz çünkü o farklı ve yeri ayrı olan bi kadın ne L.gaga nede hande yener hiç biri madonnanın bi eti budu edemez (((:
aslında türkçe müzik diyolar genelde çünkü bu tarz insanlar ismail yk , salim , cankan vs dinledikleri için bu isimleri malesef ve ne yazıkki türkçe müzik olarak genelleştirmişlerdir.bu tarz insanlar genelde Allah belanı versin ,yar gitme , alo aşkım susma vb şarkıları dinlemeyi seviyolar o yüzdende genel olarak allah belanı versin çalarmısın dmek yerine türkçe müzik çalarmısın? :) ama bazı radyo istasyonlarındada şu slogana rastlamak mümkün "türkçe müziğin kalbi"
judas priest ti pop veya anadolu rock gibi müzikleri dinleyenlerin bilmemesini bi nevi normal karşılıyorum ama böyle bi sitede bu kadar çok bilmeyenin olması ohaaa denilecek türden ve gerçekten rahatsız edici.benim metalle yeni tanıştığım zamanlardaki ilk dinlediğim gruplardan biri judas ve bilmeyn için büyük bi eksiklik.judas metal müziğin en iyi isimlerindendir hatta bu metal takı deri siyah kıyafetleride (öyle hatırlıyorum iron maiden da olabilir) metalcilerin tutkusu haline getiren ve yaşam tarzlarına ekleyenlerdir.hatta ilk metal takılar ve deri siyah kostümler eşliğinde çıktıkları konserdende kesitler izlemiştim...hatta bazı gençlerin o dönemde heavy dinleyerek kendinden geçtikleri snrada intihar ettikleride bilinir bunada judas priest in müziğinin sebebiyet verdiği düşünülmüştü vakti zamanında