And Justice for All'un tek kusuru basların kısık olması.Şarkılar davuldan gitara çok ayrıntılı ve özenerek yazılmış hele ki seattle'89 konser performansları çok delidir
Bence evde çalıp şarkılara çalışmak için perde sayısı ve sap kalitesi lazım.Ama dışarda takılıp konser olaylarına girecekseniz manyetik ve ses gücü lazım
Klima başta geliyor bir kere gitarist olarak sapı tuttuğunuz el çok terlediğinde çalışıp geldiğiniz çoğu şarkı yalan oluyor.Bir de kendi gitarınızı götürmediğinizde stüdyonun gitarının genellikle akordu bozuk oluyor ve onu ayarlamak sürenizden çalıyor.
eğer sürücüyseniz ve twinleri sağlam bir şarkı dinliyorsanız kaza yapmak olasıdır.Ama yolculuktayken ben metal dinlerim hem motor sesiyle de düet yapmış olur