bu kesin kentclub'ın 2. hesabı
10 Temmuz 2009 Cuma | Yazan: portugese
kentclub ı tanımam dostum, ama kastettiği tipleri gayet iyi tanıyorum. grup kurmak için ilan verirsin, bu adamların tonlarcasıyla karşılaşırsın, zaman ve efor kaybetmekten de başka bir iş çıkmaz ortaya. benim bu işten çok ağzım yandı ki, bu konuda da bu sitede yalnız olduğumu hiç zannetmiyorum. ve sizin anlamadığınız nokta da şu, burdaki maksat bu adam bilmiyor yeni başlamış diye onu aşağılamak değil. hepimiz bu işe başladık, devam ettik. ama ortaya çıkıp da ben çok iyi çalıyorum, ben şöyle sahne gördüm ben böyle tecrübeliyim diye konuşup kimsenin vaktini ve eforunu çalmadık. herkesin ensturmanında bir seviyesi ve tecrübesi var, bunu da egoya dökmeye ve gereksiz polemiklere girmeye gerek yok.