Yorumlar

  • Anket Guns'N Roses denince akla ne gelir?

    NOVEMBER RAİN bence...Slash sigara, gibson, şapka üçlemesiyle piyanonun üstünde solo atar...ah ah ne günlerdi...
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket Velvet revolver mı, guns n roses mı?

    soruya bak....Ne zamanki??
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket Kendi tarzında dünyanın en büyük rock grubu Guns n Roses değilmidir?

    Leviathan allah aşkına git dota oyna sen ya....Ayrıca anketçiyi de kınıyorum Guns n Roses hard rock değil
    GLAM METAL yapıyor...gidin biraz tarzları öğrenin ya...
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket Hangi solo ??

    allam yaa..
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket Guns N' Roses'ın son albümü Chinese Democracy'i nasıl buldunuz ?

    Slashin gurupdan ayrılma sebebi o değildi sadece...Slash, daha sonra The Snakepit gurubu üstünden yayınlanacak bir cover albümü getirmiş ve bunu söz de ekleyip yayınlayabilir miyiz diye sormuş Axl Rose'a..(garage inc. gibi bi albüm)..Rose da albümünle ilgilenmiyorum demiş...Slash de son konserden sonra ayrılmış ama işin altında başka şeyler de yatıyo...Çünkü son konserde birbirlerine baya bi sarılmışlardı.:D:D...çok duygusal bi sahneydi:(:(
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket Hangi enstrüman çalıcı ve vokalist grubu sizce daha iyi?

    James Heitfield da Les Paul tarzı gitar çaldı ya...:D:Dölsem de gam yemem artık
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket Helldorado'nun yeni klibi "Guitar Noir" i nasıl buldunuz?

    O sahneler "Ecstasy of Gold"un olmalıydı...
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket En özgün sounda sahip olan müzik grubu sizce hangisi?

    yanlış bir anket...Biz Metallicanın da glam metal çaldığını gördük...
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket ltd ex 50 mi yoksa Ibanez RGR321EX mi daha iyi

    tabii ki explorer...bikere jamesin eski gitarı...üstünden kareli okul defterinden kesilmiş "eet fuk" yazıyodu...evet tam olarak öyle...süper bi gitar..ibanezin sadece işçiliği iyi..ibanez alıcak olsam "jem" dışında bişey almam...
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket Dimmu Borgir' ı Türkiye'ye getirmek adına bir forum oluşturulsa destek verir miydiniz?

    Pardon aşağıdaki mesajı yazan arkadaşla bunu yazan arkadaş aynı kişiymiş şimdi gördüm daha.
    Kusura bakma kardeş mesajları yazanın isimlerine bakmadım dalga geçtiğini anlamadım o yüzden :)
    Üye
    kopilcik
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket Yaptıklarına bakıldığında en hırslı müzisyen?

    Slash...Herkesin onun için "öldü o artık" demesine rağmen o hala Velvet Revolver ve The Snakepit için şarkılar çıkarıyo...
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket HIM in en iyi şarkısı

    in joy and sorrow
    Üye
    pRpm
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket En iyi "Head" hangisidir?

    ben müzik gruplarını baz almıştım. (:
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket Sizce en iyi Slipknot parçası nedir?

    vohovvv portugese gözünü seveyim gitarı bana kendin o şekilde kaydet ve duyur o davullar kafama kafama o kaliteyle vursun titretsin vokalleri b*kunu çıkarmadan tam yeterli ölçüde duyurabil ne çaldığını bilmiyorum ama o hızda metronom gibi cayır cayır çal önünde saygıyla eğilip söylediğini kabul ederim :D bu adamların başarısına ulaş ondan sonra kötüle istediğin kadar :D
    Üye
    i-digital
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket Amon Amarth'ın en sevdiğiniz parçası?

    Valkyries Ride
    Releasing Surtur's Fire
    Siegreicher Marsch

    iskandinav mitleri bitanedir...May Surtur Burn Your Heart!
    Üye
    i-digital
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket Kurban'ın "Sakın Söyleme" parçası ile Tool'un "Schism" parçası arasındaki benzerlik?

    benzerlik olsunda sevinin Türkiye'de de kaliteli müzik dinleyen ve yapmaya çalışan insanlar var diye be :D bana sorarsanız benzerlik olması olmaması önemli değil...gerek yok böyle şeylere adam şarkıda ne anlatmak istemiş şarkı amacına hizmet etmişmi? gitar duyulması gereken yerde doğru duyulmuşmu? aranje nasıl? beste nasıl düzenlenmiş? kayıtları nasıl mix ya da mastering ne alemde? nasıl duyuluyor? benzerliğe gelene kadar daha bunlar gibi milyonlarca şey var bence :)
    Üye
    i-digital
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket En saglam 'Distortion' tonlarini yakalayabildiginizi dusundugunuz analog pedal?

    ML2 yi kesinlikle tavsiye ediyorum arkadaşlar. Boss - MetalCore. Çok başarılı...seçeneğiniz çok fazla. yaptığım kayıtlarda mümkün olduğunca insanlara onu kullandırmaya çalışıyorum çok başarılı tonlar alabiliyorum.
    Üye
    i-digital
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Anket Burzum dendi mi akla?

    Burzum denince aklıma rezalet kayıt(hatta kayıt bile diyemem) geliyor :D ama adamın amacı öyle mükemmel bi kayıt duyurmak ya da sağlam bi ses mühendisliğiyle insanları sallamak olmadığından böyle çalışmaya devam ediyor. ne diyeyim ulaşmak istediği insanlara ulaşabilmişse istediğini yapmışsa sorun yok.

    bu arada aşağıdaki youmları okudumda şöyle bi... Baba naptınız ya :) isteyen ateşe ateşle karşılık verir isteyen suyla isteyen toprakla isteyen üstüne işer nefesine güvenen üfleyerek söndürür...istreyen istediğini yapar abi saygı duy geç neyiyle uğraşıyosun...sanki herhangi birine bak şu şöyle değil ama bu yanlış desen değişmeyi deniyecekmi? ha deişebiliceene inandığın bi insan için uğraşta...salla gitsin abi hepimiz bambaşka düşünüyoruz her konuda ve tabi ki farklılıklar olacak... :D
    Üye
    i-digital
    Tarih
    10 Temmuz 2009
  • Parça Sonata Arctica - Tallulah

    her dinleyişimde derinlerimden tuzlu ılık yaşlar getiren.. hüzün dolu.. doom'daki kasvetli ve karanlık bir hüzün gibi değil.. melodic powera özgü daha çok sonata arctica'ya özgü, daha naif, daha tatlı, daha sessiz belki de..

    kısaca, enfes bir parça.
    Üye
    missofdenial
    Tarih
    10 Temmuz 2009

Anket

kill-it sorar:
hangi müzik türü?
  • pop
  • hip hop
  • r and b
  • rock/metal
  • arabesk
  • jazz
//www.garaj.org