Seçil_hayko, yanlış ankete yorum yazmışsın galiba:) Yoksa "caz" kelimesini "ceza" olarak mı okudun ? :)
Bu arada, şu "caz ve blues" ve "caz veya blues" ikilisini soğan-sarımsak gibi yanyana yazmaktan vazgeçmek gerekiyor. Ben iyi bir caz dinleyicisi sayılırım, ama neredeyse hiç blues dinlemem. İki müzik türü arasında yapısal ve tarihsel bağlar olduğu malum, ama iki türü sanki aynı şeymiş gibi değerlendirmek yanlış. Ayrıca bu soruya verilecek yanıt sağlıklı biçimde değerlendirilemez. Anket tekniği açısından iki soruyu aynı soru içerisinde sormak hatalı bir yaklaşımdır. Sadece "Caz dinler misin ?" diye sorulacak olsa ben de rahat rahat "evet" diyeceğim ama...:)