Yorumlar

  • Anket sizce en iyisi hangisi?

    Marka dan başka model de önemli. Şu daha iyi diyemessin kimse eline esp alıp blues yapmaz ama elinde fenderle death çalan da bulamassın. Tarz meselesi...
    Üye
    leventn
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket Roger Waters deyince?

    Beni mi? :D niye usta ben floyd çok severim ama bu herifin de lanet bi herif olduğunu kabul etmek gerekir. Bence...
    Üye
    leventn
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Üye
    Hightower1983
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket Sizce In Flames'in hangi parçası daha güzeldir?

    trigger, man made god, cloud connected
    Üye
    Hightower1983
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket sizce paraya en cabuk ve en rahat hangi muzik türüyle ulasabiliriz ?

    müziğin para için yapılanı var sanat için yapılanı var...sanat için yapanlar da para kazanabiliyo ama....
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket garaj ahalisinin duyduğu en klişe ve içi boş eleştiri ?

    barrios çok güzel yazmış.

    ama ek olarak, müzik bence öyle bir şey ki, üzerine çok konuşmak da bir yerden sonra anlamsızlaşıyor. hocamızın derste söylediği çok güzel bir cümle vardı; "sanat bir seçkinlik işidir. her ruh varolanı algılayamaz." bence olay burda bitiyor.

    bence müziğin ne olduğunu kimse bilmiyor. herkesi kendine çeken de bu bilinmez yanı zaten. benim asıl eleştirmek istediğim nokta, gitar çalan genç bünyeler olaya yoğunlaştıkça bir yerden sonra farkında olmadan müziksel algılayışlarını inanılmaz derecede sınırlayıp, köşeli bir hale getiriyorlar. müziğin saf ve yalın halini algılayamadan, müziğin biçim ve formuna yenik düşüyorlar. 200 metronomda sallanan penalar, akıl almaz tappingler, zaman zaman hislerimizin önüne geçen hayranlık duygularını fazlasıyla ön plana çıkartıyor. gitar çalan bir insanın, hatta süper gitar çalan bir insanın müzik adına en büyük kırılma noktası da burda oluyor bence: gitar tabanlı müzik perspektivinden sıyrılabilmek..


    bence bizim en büyük klişemiz bu.. sırf bu yüzden kaçırdıklarımız saymakla bitmez de bence. gözlerimizi kapatıp müziği sadece müzik olarak dinleyemiyoruz.. alışkanlıklarımız farkında olmadan müzik algımızı köreltiyor.
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket Kadıköy'de en beğendiğiniz stüdyo hangisi ?

    metropolise geçen ay gittim ve gittiğime pişman oldum.2 saat aldık 40 dk da çıktık.mikrofon patlıcak gibi cızırdıyo marshall ın yanındaki anfiden ses çıkmıyo ve tam şarkının ortasında kulakları sağır eden voooiin vioonnn sesler geliyo:))ama en çok oyu orası almış:)

    onun dışında platin güzel hem rahat hem akustiği çok iyi
    Üye
    darkestcolor
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket Sizce Hangi Grup Daha İyi ( Metal - HardRock )

    hayko tişörtü giyip mp3nde yusuf güney dinler bu
    Üye
    gizzie
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket Hangi solo daha yarmış?

    stairway to heaven'ı daha çok sevsem de solo bakımından kesinlikle comfortably numb
    Üye
    gizzie
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket Slash'i neden dinlersiniz???

    hiçde dinlemedim dinlemem diyenlerin ne işi var yahu bu sitede :S
    Üye
    hasocannnnn
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket Kiss Grubunun En İyi Şarkısı ?

    Bana göre en iyi şarkılarından biriside "Crazy CrazyNights" bu şarkıda kopmayanın müzik coşkusu yok gibidir bence..
    hele clibi enfes ya http://www.dailymotion.com/video/x2px7w_kiss-crazy-crazy-nights_music
    Üye
    Madmax44
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket Led Zeppelin'in hangi şarkısı daha bunalım?

    benim halimde bişey yok ve bence Babe I'm gonna leave you bunalım bir şarkıdır hüzünlü demedim çünkü hüzünlüden daha öte bence...
    inatla bunalım kelimesini benzetme olarak kullanıyorum bunda tuhaf olan ne anlayamadım hala
    Üye
    sucellus333
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket Hangi gibson?

    ex ve v kasanın sahibide gibson.ex alcak olsam gibson tercihim olur...
    Üye
    sucellus333
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket "İşte rock vokali budur!" dediğiniz kişi içlerinden hangisi ?

    Sebastian Bach (skid row).Aşmış buluyorum kendisi yahu.Ve ben neden James Labrie sevemiyorum :/
    Üye
    Mephistopholes
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket Deep Purple Denince

    child in time
    Üye
    nickimason
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket Bornova daki en iyi stüdyo

    404 mü =D 440 olmasın? En iyi kavramı düşük maliyet yüksek kalite ise bu ikisinin en yakın olduğu stüdyo Relic tir benim için.
    Üye
    000191
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Üye
    CaglarS
    Tarih
    9 Temmuz 2009
  • Anket "İşte rock vokali budur!" dediğiniz kişi içlerinden hangisi ?

    coverdale bence bu ankette olmamalıydı, onu buraya sığdırmak zor olur :)
    Üye
    _FaLaGaR_
    Tarih
    9 Temmuz 2009

Anket

lan gillan sorar:
Sofia Sonisphere'de Metallica, Megadeth, Slayer, Anthrax dörtlüsünün performansını beğendiniz mi?
  • Evet
  • Hayır
  • Fikrim yok
//www.garaj.org