Bence sadece son paragrafı değil, ilk paragrafı ve aradaki diğer paragrafları da okumamış. Ya da okuma icraatını biraz daha geliştirmesi gerekiyor da olabilir.
Ayrıca insanların kendilerinin iki katı yaşındaki insanlara hitap ederken biraz daha saygı kurallarına dikkat etmesi gerektiğini düşünüyorum.
tolgacım çok güzel ayar vermişsin ama türkiyedeki underground metal olaylarından bihaber olduğun malum güzel yurdumuzun güzel topraklarından kaliteli teknik müzik yapan gruplar çıktı çıkmaya devam edecek
extreme metal tarzına bok atmışsın da bu senin düşüncen bi paragraf yukarda bence bence bence derken aşağıda bir tarza bok atman büyük tutarsızlık
öncelikle çok mutlu oldum garajda böyle bi anket görmekten az önce en iyi hard rock grubu diye bi soru şıklar meTTalica (yazmayı da bilmiyo) ve slipknot...
ve ardından bu nadide anketimiz neyse şıklar arasında seçim yapamadım
victor wooten - marcus miller - stanley clarke (+flea)
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım nasıl makale yazabilirim acaba?Ayrıca sizlerden bir ricam vardı bana sadece yarım saat ayırabilecek sesten anlayan birinin yardımı gerek 14 Temmuz'da ses yarışması elemlerine katılıcam il elemelerini geçmeyi çok istiyorum.Yardım edenlere de etmeyenlere de saygılarımı sunarım.tavsiyede bulunmak isteyenler mail atsın lütfen.
anketi yapan 15 yaşında gitar/vokal bi arkadaşımızmış ayrıca msn adresi [email protected] genç kızlara duyurulur hem gitar hem vokal daha ne olsun ayrıca çok metalci
4 sene psikoloji okuyup da bunu yapabiliyorsan vay o zaman senin haline. ben senin dinlediğin müziğe özenti demiyorum arkadaşım,özentilik konusuna takıntılıda değilim,bir zamanlar ben de özentiydim,hangimiz özenti değildik,hangimiz herhangi birine özenmedik,ee ne yaparsın yarası olan gocunuyor işte...
belki arkadaşın kendisi de böyleydi ama ortalıkta gezinmeden işini daha iyi öğrenmeye bakıyordu. adamın derdi öyle olanları ezmekle değil, öyle olup da ortalıkta ben böyleyim diyenlerle bence.