Yorumlar

  • Anket Sizce müziğin taaaa içindeki en iyi marka hangisi ? (Bütün olarak düşününce)

    elim bi jackson'a gidip geldi fakat gözümün önünden geçti yine beyaz les paul, asla tartışılmaz elbette Gibson'dır, her tarza hitabeder
    Üye
    ByError
    Tarih
    8 Temmuz 2009
  • Anket En iyi "Head" hangisidir?

    Motörhead Forever
    Üye
    ByError
    Tarih
    8 Temmuz 2009
  • Anket Hangisi?

    türkiyenin şu tarzdaki en iyi gitaristi dersek tartışılır, ama bu iki isim ara arasında tartışmak gerekirse Metin Türkcan tabi hatta tartışmaya bile gerek yoktur bence
    Üye
    ByError
    Tarih
    8 Temmuz 2009
  • Anket Hangi gibson?

    hayalim ya valla olsunda taştan olsun rüyalarıma giriyo ara sıra beyaz bi les paul hayalim ya off içim gitti yine :)
    Üye
    ByError
    Tarih
    8 Temmuz 2009
  • Anket Sizce Hangi Grup Daha İyi ( Metal - HardRock )

    abi saçmalık bu ya nasıl desem sanki şey gibi olmuş elmamı yoksa çaydanlıkmı gibi :S
    Üye
    ByError
    Tarih
    8 Temmuz 2009
  • Anket hangisi daha iyi bir metal distortion pedalı ?

    metal muff tabi, kesinlikle tartışılmaz, inanılmaz bir pedaldır diğerleri hikaye yanında, herşeyi geç bu pedalda boost var, ayrıca bi boost pedalına para vermenize hiç gerekyok, bu distortion pedalı tartışmasız yeryüzünün en iyi distortion pedalıdır, tartışma diğer pedallar arasında yapılmadır benim görüşüm...
    Üye
    ByError
    Tarih
    8 Temmuz 2009
  • Anket En saglam 'Distortion' tonlarini yakalayabildiginizi dusundugunuz analog pedal?

    Marshall The Jackhammer (JH-1) kullanıyorum, gerçekten çok iyi bi pedal, ton aralığı okadar genişki en soft rocktan sert metal türlerine kadar uzanıyo, fakat fazla serte bişey diyemem ama trash heavy de çok başarılı, metal muff tartışılmaz, şahsen ben almadan çok düşünmüştüm mt2 mi jh1 mi diye fakat jh1 aldım ilk bir ay falan çok kafam karıştı ama pedalın herşeyini öğrenince asla pişman olmadım, bence jh1 mt2 den daha iyi
    Üye
    ByError
    Tarih
    8 Temmuz 2009
  • Anket Hangi türe dayalı thrash grubu size daha yakın ?

    megadeth'ten baskasina oy vereni, oyarlar
    Üye
    shadowblast
    Tarih
    7 Temmuz 2009
  • Parça Ogün Sanlısoy - Hadi Beni Güldür

    usta bilmişlik yapmak istemem öncelikle eline sağlık süper olmuş ama 14 yerine 12 inci perdeyle başlasan daha iyi olur bence ellerine sağlık güzel olmuş
    Üye
    kabul
    Tarih
    7 Temmuz 2009
  • Parça Shaggy - Hey Sexy Lady

    hey seksi leydi,o bacaklar neydi,gece rüyama girdi
    Üye
    portugese
    Tarih
    7 Temmuz 2009
  • Anket Teoman'ın 'İnsanlık Halleri' albümünden en çok hangi şarkıyı beğendiniz?

    Neyse ya daha fazla üzerine gitmeye gerek yok bu konunun. Sevmeyen sevmez kimsenin fikirlerini değiştirmeye niyetim yok. Teoman ın bu konuda bizden farkının yalnızca açıksözlülük olduğunu belirtmeye çalışıyorum hepsi bu.
    Üye
    Darkwizard
    Tarih
    7 Temmuz 2009
  • Anket "mistik, masalsı rock" diye nitelendirilen tür hakkında ne düşünüyorsunuz ?

    diyelim ki bilmiyorsunuz, anlamıyorsunuz; dalga geçmek de ne oluyor !! ne bu bayağı üslup !!

    anlayamayana link : http://www.dumanforever.com/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=964
    Üye
    blackviolin
    Tarih
    7 Temmuz 2009
  • Parça Massive Attack - Live With Me

    kilbi muhteşem.

    Modern dünyada herhangi bir şehirdeki modern kadının tipik bir gününü çok güzel yansıtıyor...
    Üye
    derekvinyard
    Tarih
    7 Temmuz 2009
  • Anket Sizce Haluk Levent'in gitaristi Göktuğ Şenkal nasıl bir gitarist?

    yuh artık hayretle okudum yorumları ben kendim gitar dersi veriyorum ve 6yıldır çalıyorum bu aleti,arkadaşlar göktuğ şenkalın konser performanslarını izleyin albümden dinleyip yorum yapmayın albümdeki soloları sizde atarsınız daha elle tutulurdur.adam türkiyenin en iyilerinden ya bu kadar yabancı özentisi de olunmaz ki,el yapınca iyi biz yapınca çakma oluyo kötü oluyo,nası bi zihniyet bu!
    Bir de arkadaşlar haluk levent meselesi tmm kabul etmek gerekir herkes sevmeyebilir şarkıları basittir gercekte zaten bazıları amatör şarkılar ve bazı fd şarkıları da var içlerinde ama haluk levent bu ülkede müzik adına çok iyi işler yaptı bugün rock müziği hatta metali sevenlerin çoğuna bunu haluk aşılamıştır yani değerlidir:)
    Üye
    garager
    Tarih
    7 Temmuz 2009
  • Anket Hangi türe dayalı thrash grubu size daha yakın ?

    enstrümana dayalı diyoruz arkadasım enstrümantal demiyoruz enstrümanı iyi kullanan anlamında ayrıca kimse de o haliyle bilmez
    Üye
    Nikki_Sixx_Tr
    Tarih
    7 Temmuz 2009
  • Parça Teoman - Bir Damla Gözyaşı

    B Bb olmalı.
    Üye
    melih_taz
    Tarih
    7 Temmuz 2009
  • Anket Teoman'ın 'İnsanlık Halleri' albümünden en çok hangi şarkıyı beğendiniz?

    Galiba aklı şeyinde olmayanlar da var. Ona bakarsanız günümüzdeki çoğu şarkıcı ister şarkı sözlerinde olsun ister kliplerinde olsun cinsellikten bahsediyor. Bunların arasında hit olanlar da oldukça fazla ama nedense sadece Teoman ın yaptıkları birilerine dokunuyor. Bunu söyleyenlerin hangi terbiyeli sanatçıları dinlediğini merak ediyorum doğrusu.

    hangi şarkıcı "FAHİŞE" adlı şarkısıyla hit acaba??
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    7 Temmuz 2009

Anket

uzay59 sorar:
Sizce En iyi zil seti hangisidir?
  • Zildjian ZBT
  • Sabian B8
  • Alchemy A.R.T.
  • İstanbul Agop XİST
  • İstanbul Mehmet Samatya
  • Diğer
//www.garaj.org