Bu ankete de "hiç dinlemedim" ve "o kim" diyen varsa vallahi kötü yerlere gidiyo müzik sektörü...Ben bi slash fanı olarak ihanet edip Slayer ve Children of Bodom bile dinledim tarzlarını biliyim diye..Bu işin içinde olup da slashden haberdar olmamak....rezalet