5 Temmuz 2009 Pazar | Yazan: Leviathan
haklısın abi. ben ilk punka başladığım zamanlarda konur sokakta etrafı çivilerle kaplı bi zırh giymiş bi punk görmüştüm, aynı adamı aynı haftanın cuma günü kocatepede gördüğümde ise "hmm" demiştim, "punk böyle bir şey olsa gerek". şimdikilere bakıyorum da, onların bu harbi punklarla alakası yok. çok üzülüyorum punkın geldiği noktaya.
5 Temmuz 2009 Pazar | Yazan: portugese
hacım o hiçbir şey. ben bu sitede zamanında grindcoreun black metal çakması bir müzik olduğunu iddia eden bi adamla tartıştım. o günden beri daha aşmışına rastlamadım henüz :)