diye eleştiri getirmişsin ama dinlediğin müziklerin başında punk var hacım :)
5 Temmuz 2009 Pazar | Yazan: heretixlave
eski punkçılar da kalmadı be abi. bizim zamanızımda punkçılar bellerine zincir bağlar, topuzla gezer, her cuma da sultanahmede giderlerdi. şimdikiler böyle pembe saçlar, gözü kapatan kahküller. taksimde banka önünde ortam yapmalar. punkçılık bu demek değil abicim.