ülkemde ne meraklısı varmış,suratını makyajlayıp,"ben depresifim,ben satanistim" ya da "ben naziyim" diye böğüren,müziksel anlamda bir şey ifade etmeyen,daha enstürmanı kullanmasını bilmeyen travesti kılıklı (yanlış anlaşılmasın homofobik değilim) heriflerin.batıdan çıkan herşeye bu kadar çok hayranlık duyulmaz ki.