Yorumlar

  • Anket En iyi "Norwegian Black Metal" gurubu?

    4 Temmuz 2009 Cumartesi | Yazan: -_Elbereth_-


    sana göre iğrenç,bana göre değil...
    Üye
    portugese
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Anket Hangi Endüstriyel Black Grubu?

    Birtek biz kaldık dereken ?
    Üye
    derin
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Anket hangi rock grubu eurovision'a çıksın

    rock grubu falan çıkmasın.recep ivedik çıksın,sahnede geğirsin,avrupa'yı ne kadar ciddiye aldığımızı gösterelim.
    Üye
    portugese
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Anket roger water li pink floyd mu yoksa roger waters sız pink floyd mu?

    David Gilmour olmasa o duygulu sololar olmazdı, Roger Waters olmasa Pink Floyd bu özgün taklit edilemez sese sahip olmazdı. Tercih yapabilir misiniz ?
    Üye
    Kentclub
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Anket Roger Waters deyince?

    Dünya üzerindeki en iyi psekedelik grubu olmasının sebepleri arasında fazlasıyla roger waters'ın rolü var... David Gilmour, Syd Barett, Nick Mason ve Richard Wright hepsi müthiş müzisyenler ama benimce bu gruba en büyük emeği Roger Waters harcamıştır. Fakat çok asosyal ve depresif bir kişiliğinin olması da bilinir.
    Üye
    Kentclub
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Anket Jackson Gitarla Blues Yapılırmı?

    Tonunu bırak, görüntü olarakta sert karakterli bir gitar. Saçma bir anket olmuş bence.
    Üye
    badsolo1
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Anket Elektro gitarınıza hangi marka manyetikleri tercih ediyorsunuz?

    Emg 81-85 set işimi çok güzel görüyor.
    Üye
    badsolo1
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Parça Placebo - Nancy Boy (Türkçe Çeviri)

    Bu şarkıya berbat diyen berbattır.
    Üye
    virutik
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Parça Placebo - Nancy Boy

    Placebo'nun en iyi şarkısı.
    Üye
    virutik
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Üye
    Depresifkedi
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Anket hanisini daha çok seversiniz?

    Müzeyyen abla dan geçilmez :):)
    Üye
    Depresifkedi
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Makale Caz Tarihi 1

    emeğine sağlık

    + rep
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Makale Caz Tarihi 1

    Oldukça temel eksikliklerle dolu bir makale olmuş, Afrika müziğinin, caz ve blues müziğinin kökenleri, bu müziğin çıkış noktaları, gelişim süreçleri, tarihsel olayların etkisi, geleneksel davranışlar ve daha birçok konuya değenilmeliydi. Derin bir literatür araştırması yapılıp buna uygun bir yazı yazılmalıydı. Birçok enstrümandan verilen örnekler iyi açıklanmamış. Ayrıca doğaçlama denilen olgu sonradan bulunmuş birşey değildi. Afrika müziğinin temellerini oluşturur ve cazın doğuşunun ana etkenlerinden birisidir. (Spiritüaller, worker songs vesaire..) Bu önemli bir bilgi yanlışı. Cazın ilk dönemleri "iyi bir fikir bulunduğunda ona sadık kalınırdı" tarzında son derece yüzeysel bir şekilde anlatılamaz. Hafıza kültürünün cazın ilk dönemlerinde son derece ağır bastığını ve bu hafıza kültürünün, melodinin hafıza yoluyla taşınmasının caza etkisi anlatılmalıydı. Bu haliyle pek kaale alınası bir makale olmamış, daha derli toplu, iyi bir literatür araştırması ve her dönemin müzikleri titizlikle dinlenilerek bir makale yazılmalı.
    Üye
    Brouwer_tr
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Üye
    BLooDLineS666
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Anket En iyi "Norwegian Black Metal" gurubu?

    black metal iğrenç bir müzik türüdür.
    3 Temmuz 2009 Cuma | Yazan: portugese

    sizin dinliyor göründükleriniz daha iğrenç..
    Üye
    -_Elbereth_-
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Anket Metallica Unforgiven serisinin sizce en iyisi hangisidir?

    hepsi çok güzel bence ayırt etmek terbiyesizlik olur gibi:D
    Üye
    2ce
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Anket Günde kaç saatinizi GaRaJ'da geçiriyorsunuz?

    5 dk kalıyorum. Neyine yetmiyorda 2 - 3 saat kalıyorsunuz. İşiniz gücünüz mü yok. Gidin aşnalı fişnalı şeyler izleyin.
    Üye
    QzqüR
    Tarih
    4 Temmuz 2009
  • Anket Led Zeppelin'in hangi şarkısı daha bunalım?

    ne bunalımı lan?özenti misin?
    sende kırosun galiba? lan lun ...
    etkileyicimi deseydim o zaman özenti olmaz mıydım? güzel deseydim hangisini seversiniz gibi...bunalım kelimesi özenti bi kelimemi psikoloji bilimi baştan özenti bir bilim o zaman....
    bunalım yerleşmiş bi kelimedir şarkılarda ondan kullandım, tabi ki şarkının bunalım olanı olmaz ama yerleşmiş bi kelime olduğu için basitce anlatımı budur diye yazdım...
    niye bu kadar takıntılısınız bu özenti olayına onuda anlamış değilim...
    Üye
    sucellus333
    Tarih
    4 Temmuz 2009

Anket

metoboy_erdi sorar:
Alternatif Rock grubuma isim arıyorum sizce hangisi?
  • Lokum
  • Anticore
  • ŞaNs
  • Santra
  • NoKTa
//www.garaj.org